Prośba o ocenę ofert sprzedaży

30 Maj 2011, 20:59

Witam,

Planuję zakup pierwszego samochodu, chciałbym przeznaczyć na ten cel do 12 -13 k
Samochód będzie jeździł ok 1500 km miesięcznie.
Myślę o benzynie a później o instalacji gazowej, jeżeli nic się nie będzie sypało po próbach.
Z tego co zdążyłem się dowiedzieć, to polecane są ople vectry i Astry oraz Mazda 323F.
Zależy mi na klimatyzacji i minimum dwóch poduszkach.

Poniżej linki do kilku ofert które wyszukałem:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, mimo, że fora i czytam już od jakiegoś czasu, dlatego wdzięczny będę za każdą uwagę.
Proszę o ocenę ofert,ewentualnie wskazanie innego modelu, którym warto się zainteresować.
Ważna rzecz: sporo miejsca dla kierowcy (mam 2m wzrostu)

Z góry wielkie dzięki.
kerondab
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

31 Maj 2011, 00:10

Ta astra II w sedanie nawet nawet się prezentuje ale nie wiem jak inni ale dla mnie przebieg jest bardzo podejrzany... Trochę byś musiał bardziej się określić czy szukasz sedna czy kombi bo część Vectr w sedanie a 2 chyba w kombi podałeś. Ciekawa ta z silnikiem 2.0 tylko niestety nie wiem jaka różnica w spalaniu w porównaniu z 1.8...
RB10
Nowicjusz

Miejscowość: kuj-pom
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 626 2.0 115KM

31 Maj 2011, 07:55

Co do mazdy to sprawdź dokładnie stan karoserii . Nadwozie gnije na potęgę, na dniach mieliśmy z 1999 roku salonową 1 właściciel a awaria polegała na przegniciu mocowania amortyzatora,( po prostu amor się urwał bo przekorodowała poduszka mocowania) kielich cały zardzewiały, dodam że auto bezwypadkowe, jednak niezawodne pod względem mechanicznym.
Astra za prawie 14 tyś i bez klimy? cena kosmos chociaż przebieg znikomy.