Prośba o propozycje samochodu do 5k

24 Kwi 2016, 16:12

Witam przeglądam forum już od jakiegoś miesiąca. I wiem że podobnych tematów było już dużo. Lecz z racji że kompletnie nie znam się na samochodach chciałbym żeby ktoś poddał mi konkretne ogłoszenia które są przynajmniej poglądowo warte uwagi.

Budżet jakim dysponuje to 5tys zł (na sam samochód) jeśli znalazło by sie coś naprawdę dobrego mogę dopłacić 1tys.
Wymagania jakie posiadam to chciałbym żeby auto posiadało instalacje LPG oraz 4 drzwi.
samochód używany będzie około 25km dziennie głownie nie w mieście.
Rejon poszukiwań to województwo Podkarpackie (najlepiej w promieniu okolo 100km od kolbuszowa)

tu kilka moich propozycji :
[link do oferty na Olx wygasł]
Laik
Nowicjusz

Auto: nie mam

24 Kwi 2016, 16:48

1.Ładny obejrzyj.
2.Było coś z prawym przodem poza tym ok.
3.ok.
4.Świeży gaz,udokumentowane naprawy,dwa komplety opon,obejrzyj.
5.Ładny obejrzyj.
6.Cały przód ma inny odcień lakieru i drzwi pasażera też.
7.Dobry oszczędny silnik,8lat w jednych rękach,długi przeglad i OC,obejrzyj.
8.Ładny ale szkoda że handlarz i ten opis ohh ahh..
9.Znowu opis ohh ahh i ten opis "niezawodny silnik".. ktoś albo niewie co ma albo głupiego udaje bo te silniki miały wadę fabryczną,problemy ze smarowaniem wałka rozrządu co w ostateczności groziło zatarciem silnika.. cena jakaś taka z dupy..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Maj 2016, 03:56

Miedzy czasie pooglądałem kilka aut i jestem delikatnie rozczarowany. Udało mi się zwiększyć budżet do około 8k . I tak się teraz zastanawiam czy nie warto było by poszukać auta do 6000-6500 w benzynie i samemu założyć instalacje gazowa ?