Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
kemot napisał(a):dla mnie skuteczniej
MajkPZM napisał(a):Pozatym Ty mówisz o doswiadczeniach z samochodu, który ma 91koni gdzie nawet gdy wdusisz gaz do deski reakcji praktycznie nie ma, sprobok kiedys w samochodzie, który ma 200-300koni wcisnac odrobine gazu i zobaczysz co się dzieje, kierownice wyrywa na wszystkie strony i utrzymanie jej jedną łapą bez odpowiednich rękawiczek sportowych jest nie możliwe.
Luke16 napisał(a):Ja tam rzadko jeżdżę trzymając obie ręce na kierownico bo albo pali się papieroska albo gada przez telefon no i jakoś się człowiek oduczył ... dopiero chwytam kierownice drugą ręką tak przy 150km/h ale takto cały czas jedną się prowadzi
Luke16 napisał(a):Ja tam rzadko jeżdżę trzymając obie ręce na kierownico bo albo pali się papieroska albo gada przez telefon no i jakoś się człowiek oduczył ... dopiero chwytam kierownice drugą ręką tak przy 150km/h ale takto cały czas jedną się prowadzi
Luke16 napisał(a):Ja tam rzadko jeżdżę trzymając obie ręce na kierownico bo albo pali się papieroska albo gada przez telefon no i jakoś się człowiek oduczył ... dopiero chwytam kierownice drugą ręką tak przy 150km/h ale takto cały czas jedną się prowadzi
W FWD potrafi rwać ostro kierownice jak ostro na palnik dasz, chociaz miałem okazje ostatnio przejechać się nowym Focusem RS 305koni FWD i kierownice rwało mniej niż w 200konnym Civicu Type-R, więc to też kwestia dogrania samochodu. W Subaru dzięki dobremu napędowi na 4 buty w zasadzie rwania nie ma, natomiast w zimie po zasniezonych/zabłoconych ulicach, jak się jezdzi dosc dynamicznie to i tak co chwile trzeba kontrowac kierownicą bo auto caly czas chce isc bokami:)Masz racje. Ja przez 2 lata jeździłem samochodem który ma 61KM i 94Nm, jakie by obroty nie były wciskając gaz do dechy reakcji praktycznie nie było - co zresztą mówi i niecałe 15sec./100kmph. Po przesiadce do Alfy musiałem się mocno pilnować przy ruszaniu (żeby nie ruszać z gazem tak jak w poprzednim samochodzie) a najbardziej przy wyprzedzaniu/przyspieszaniu mocnym, bo tak jak mówisz kierownicę wyrywa.. i to jest ciągle "średnia" moc na dodatek w FWD. Mogę sobie wyobrazić co się dzieje w Twoim Subaru przy tak dużej mocy bądź "co gorsza" w jakimś RWD ~300KM. Jedną łapą się nie da!
Luke16 napisał(a):Tutaj też prowadze jedną ręką i nagrywam jeszcze filmik telefonem droga prosta jak drut to dlaczego mam nie prowadzić jedną???[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]