Przegląd a problem z silnikiem.

08 Gru 2022, 19:52

Witajcie
Na wstepie chciałbym się przywitać, WITAM :yes:
Jestem młodym kierowcą, kupiłem ostatnio samochód forda focusa mk2 (to moje pierwsze auto ) i skończył mi się przegląd auto stało cały czas u mechanika wymieniłem świece tuleje i wgl i pojawił się mega problem ...

Mechanik stwierdził, że na 4 cylindrze brakuje ciśnienia jak mnie poinformował prawdopodobnie wypalone zawory i będzie trzeba pewnie głowice ściągnąć i możliwe, że do tego dojdzie rozrząd :shock: ja się dopiero uczę o motoryzacji i powiedzcie mi czy takie auto przejdzie przegląd ... i czy wgl sie opłaca to robić i mniej więcej na jaki koszt się szykować ( słyszałem, że dużo zapłacę ) i zalezy mi na tym zeby był przegląd zeby móc chociaż pojechac do mechanika innego... dziękuję za każdą udzieloną wskazówkę i pomoc <3
itanek
Nowicjusz

08 Gru 2022, 20:06

Wyjaśnij co ma przegląd auta do przejazdu do mechanika ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Gru 2022, 20:08

chodzi mi o to, że jak auto nie ma przeglądu to za bardzo nie mogę jeździc po drodze i czy problem z cylindrami wyklucza przejście przeglądu bo ja nigdy w życiu nie robiłem przeglądu jeszcze stąd moje pytanie
itanek
Nowicjusz

08 Gru 2022, 20:30

Nie rozumiem . Teraz auto nie ma ważnego przeglądu ? Nie ma przeglądu a chcesz go zrobić aby dojechać do mechanika ? A jak nie ma przeglądu to jak chcesz dojechać na SKP ?
bonifacy
Stały forumowicz

08 Gru 2022, 20:33

no na przegląd to lawetą no bo jak inaczej, ale czy jest sens jak moze przez to nie przejsc przeglądu stąd moje pytanie czy auto przejdzie przegląd mimo tej awarii
itanek
Nowicjusz

08 Gru 2022, 20:37

Zapytaj diagnostę tam gdzie będziesz chciał zrobić przegląd .Ja mam blisko , bardzo blisko na SKP i w takim przypadku aut na lawecie nie wożę . :wink: