Przemysł oponiarski wspiera Centrum Zdrowia Dziecka

07 Maj 2021, 12:30

Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego oraz producenci opon w nim zrzeszeni wspierają Centrum Zdrowia Dziecka we współpracy z Fundacją Virtuosa, której prezes Patrycja Piekutowska jest oficjalną ambasadorką CZD.

W ramach wsparcia firmy członkowskie PZPO: Apollo Vredestein, Bridgestone, Continental, Dębica, Goodyear, Hankook, Kabat, Michelin, Pirelli, Trelleborg przekażą ponad 160 opon letnich i zimowych osobowych oraz rolniczych i do wózków widłowych dla potrzeb transportu medycznego i funkcjonowania Centrum.

"Zależy nam, żeby mali pacjenci, ich rodzice i cały personel czuli się bezpiecznie w każdych warunkach jadąc transportem medycznym szpitala. Centrum Zdrowia Dziecka ratuje życie i zdrowie najmłodszym, a opony ratują życie na drodze – w tym wymiarze możemy wspólnie działać na rzecz bezpieczeństwa. Zaangażowanie PZPO to odpowiedzialność, jaką możemy pokazać jako przedsiębiorcy i obywatele" podkreśla Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO.

"Dział transportu w Centrum Zdrowia Dziecka to kilometry po życie dzieci – specjalistyczne samochody przewożące narządy do transplantacji, auta rozwożące po całej Polsce jedzenie do karmienia pozaustrojowego i wreszcie karetki. Jako prezes Fundacji Virtuosa jestem szczęśliwa, że w temacie, którym nie zajmowałam się nigdy, udało mi się uzyskać tak piękną i spontaniczną reakcję szefów największych firm oponiarskich" dodaje Patrycja Piekutowska, prezes Fundacji Virtuosa.

źródło: PZPO | autor: Redakcja
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3824
Zdjęcia: 13129
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Toyota Corolla 2017 - wersja amerykańska
    Wiemy już, jak będzie wyglądała Corolla 2017 dostępna w Ameryce. Bestseller Toyoty ma przeprojektowany przód, unowocześnione wyposażenie we wnętrzu i nowe systemy bezpieczeństwa. Górny grill jest teraz jeszcze ...