REKLAMA
jeszcze jedno pytanko wymienione zostały zawory uszczelniacze zaworowe itp , a mechanik mowil ze pierscienie i cylindry są jeszcze ok z duzym zapasem i moje pytanko jest takie dymi przez sekunde na niebiesko przy odpalaniu a pozniej juz wcalew nic nei dymi , przed wymianą uszczelniaczy tez tak bylo , czym to jest spowodowane czy to wina pompy?
PS: czy moze się coś stać jeśli woda dostanie się do filtra powietrza? dziś myłem auto i dość bardzo obficie go umyłem i spłukałem obficie wodą po odpaleniu było słychać jakby woda w filtrze powietrza znajdowałą się , zajechałem autkiem do garazu i zgasiłem , co moze sięstać jesli złapało wodę do silnika z filtra?:)
Filtr jest s jednej strony mokry jego płaty, ściagnąłem rure od puszki i w środku jest lekki kurzyk ale jak by am była woda to raczej były by jakieś ślady na tym kurzyku prawda? a tutaj nic nie ma po ściągnieciu rury od puszki filtra odpaliłem autko teraz i ppali silnik normalnie tzn wkręca sie na obroty po przygazowaniu , ale głosniej chodzi takie zjawisko pewnie dlatego że puszka i rurka była ściągnięta prawda?:) autko nie dymi , wiec pewnie wszystko jest ok prawda?:)