Rejestracja a współwłaściciel

20 Mar 2012, 19:05

Cześć. Czy jeśli samochód zarejestrowany jest na współwłaściciela, to czy na OC, też trzeba podać dwóch właścicieli. Nie wiem jak to wygląda, bo ze względu, że jestem młodym kierowcą to składka będzie wyższa, a główny właściciel ma już bardzo długo prawo jazdy, więc gdyby było tylko na niego, składka była by niższa.
superkwas
Nowicjusz

Prawo jazdy: 21 12 2011
Auto: Opel Tigra, 1.4

20 Mar 2012, 19:24

superkwas napisał(a):Czy jeśli samochód zarejestrowany jest na współwłaściciela, to czy na OC, też trzeba podać dwóch właścicieli.

Oczywiscie ze tak....
superkwas napisał(a):więc gdyby było tylko na niego, składka była by niższa.

A co Ty wtedy zyskasz na tym ze jestes wspólwłaścicielem... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

20 Mar 2012, 19:26

Ps.Nie ma innej opcji jezeli jesteś wpisany w DR jako współwłasciciel.Będziesz tez wpisany w w dokumentach OC.To chyba normalne...Jak myslisz ... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2014

20 Mar 2012, 19:53

A nie da się jakoś zrobić aby ta składka była niższa? Bo OC jest do października i każą aby dopłacić 400zł, za to, że jestem młodym kierowcą.
Chodzi mi o to czy nie da się tego obejść, bo myślałem, że skoro główny właściciel ma dużą składkę, to w tym przypadku też tak będzie. Tak więc, jeśli nic nie zyskałem, że zrobiłem samochód na współwłaściciela, to nie potrzebnie to zrobiłem, mogłem od razu na siebie tylko...
superkwas
Nowicjusz

Prawo jazdy: 21 12 2011
Auto: Opel Tigra, 1.4

21 Mar 2012, 09:58