teoretycznie powinieneś wrócić na tablicach z żółtym paskiem lub czerwonym do domu lecz te tablice są po to by wrócić autem na kołach do domu ważne są one przez 5 dni lub miesiąc
auto jak stoi w komisie to wiadomo że te tablice z żółtym lub czerwonym paskiem są już NIEAKTUALNE
masz ostatnie blachy z briefu do tego ubezpieczenie na numer VIN numer rejestracyjny i twoje nazwisko więc auto jest UBEZPIECZONE W POLSCE i nie mogą ci dać mandatu 3-4000zł za brak polisy OC (za 50pln jest ważna na miesiąc)
musisz jakoś autem dojechać do domu więc ważne by się pilnować ograniczenia fotoradary suszarki i kontrole drogowe pojedziesz spokojnie nic się nie stanie jak masz znaczki na tablicach wyglądasz jak niemiec w tym momencie więc takiej aż uwagi nie wzbudzasz jedziesz spokojnie bo masz ubezpieczenie
napiszę Ci jeszcze że numer VIN powinien się zgadzać w dużym i małym briefie no i najważniejsze z samochodem - auta mają różne miejsca umieszczenia numeru VIN najczęściej kielich tabliczki znamionowe, słupek B przy drzwiach pasażera, czasem pod fotelem pasażera po odgięciu dywanika
ZAWSZE MOŻESZ ZADZWONIĆ NA 997 i zapytać o legalność samochodu podając numer VIN i markę pojazdu w pysk Ci nikt nie da...
To prawda że moje poglądy są oryginalne, ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to odrzucają.
Bez kichania, kaszlu i łzawienia oczu w samochodzie Przez kilka chłodniejszych miesięcy w przewodach i zakamarkach układu klimatyzacji zdążyły zebrać się szkodliwe dla naszego organizmu zanieczyszczenia, grzyby i pleśnie. U wielu ludzi wywołują one takie nieprzyjemne reakcje ...
Witam! Czy można coś zrobić jak zgubi się mały brief? Kupiłam auto w Niemczech z dwoma małym i dużym ale mały przepadł.. Czy można w pl zarejestrować auto bez małego brief-u?
Jakiś brief idzie odzyskać w DE. Tylko teraz nie wiem jaki duży czy mały. Musiałabyś wiedzieć gdzie auto było wyrejestrowane w jakim mieście i się dokładniej dowiedzieć.
Panowie co mam zrobic zeby zarejestrowac auto sprowadzone z niemiec z blachami innymi niz te ktore widnieja w briefach? Zaznaczam ze nie sa to blachy tymczasowe tylko wygladaja takie na ktorych porusza sie auto w DE.
Mam powiedziec ze nie mam blach? Czy to jakis problem?
elpolako1985 napisał(a):Mam powiedziec ze nie mam blach? Czy to jakis problem?
W czym widzisz problem... Bierzesz wszystkie dokumenty i azymut do WK.Zgłasz ze kupiłes samochód bez TR a chcesz wykonac OBT przed I rej.w kraju.Dostaniesz tablice próbne i PC wazne na 30 dni i wtedy mozesz juz sobie wszystko załatwic.Przed udaniem się do WK skseruj wszystkie dokumenty bo zabiorą Ci orginały....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Mam takiego plana...powiedzcie czy dobra kolejnosc...
Oddalem brief maly i duzy do tlumaczenia. Nastepnie jade w imieniu zony do Izby celnej (i tu pytanie...potrzebne mi sa oryginaly briefow ?) Wiadomo oplaty wszelakie , US i na koniec wydzial komunikacji z ta mysla ze dostane juz docelowe blachy.
Ostatnia kwestia... na umowie kupna sprzedazy widnieje moja zona a chce byc wspolwlascicielem, jak to najlepiej i kiedy zrobic?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.