Renault 19. przy mocno skręconych kołach słychać piski

09 Mar 2009, 19:49

przy mocno skreconych kołach słychać piski i drży kierownica co moze byc tego przeczyną???
90aska19
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: poznan
  • 09 Mar 2009, 19:56

    Wspomaganie jest?
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    09 Mar 2009, 21:02

    tak jest
    90aska19
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: poznan

    09 Mar 2009, 21:46

    Moze byc walnieta pompa wspomagania pewnie tak sie dzieje jak skrecisz do oporu?
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    10 Mar 2009, 16:14

    Przeguby może , drążek kierowniczy
    Patryk1991
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 21
    Miejscowość: Makowiska

    10 Mar 2009, 16:40

    albo koniec klocków hamulcowych. może łozyska. Trzeba zrzucić koła i przejrzeć jak się sprawy mają.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Miejscowość: Śląsk
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
      Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa
      Toyota Prius czwartej generacji już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swą aerodynamiczną sylwetką. I nie jest to tylko subiektywne wrażenie, ponieważ dzięki starannemu zoptymalizowaniu kształtów nadwozia projektantom ...

    10 Mar 2009, 17:54

    jesli występuje to również na postoju to najprawdopodobniej wspomaganie. mozesz sprawdzic ile jest plynu i ewentualnie dolać Hipol atf 2D
    NFSU9
    Aktywny
     
    Posty: 335
    Miejscowość: WWA
    Auto: 350z
    Silnik: 3.5v6 300km

    10 Mar 2009, 18:26

    A pasek od wspomagania naciagales ?? u mnie w oplu tez piszczal ale pojechalem mechanik naciagnał i po sprawie
    Opel Astra F z 1995r 1,7TD | Renault Kangoo 1.5dCi z 12.2005 roku i Opel Corsa 1.4 z 1997 roku
    Kassperek
    Nowicjusz
     
    Posty: 20
    Miejscowość: Kluczbork

    11 Mar 2009, 00:03

    Jak się skręci na maxa to tak jest że koniec możliwości skrętu a pompa nadal pompuje olej i jest opór aż kółko się zatrzymuje. To normalne w starszych rocznikach.
    Naciągnąć pasek i unikać skrajnych wychyleń kół, nie skręcać do oporu w miarę możliwości.
    Dj
    Początkujący
     
    Posty: 126
    Miejscowość: Wrocław

    11 Mar 2009, 00:16

    pasek pompy od wspomagania, przerabialem to. stosuj sie do zasad które podał mój poprzednik. pzdr
    wojdud5
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Miejscowość: Szczecin

    11 Mar 2009, 23:57

    No czyli pasek klinowy musisz naciagnac
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    12 Mar 2009, 20:44

    jak na postoju to sie dzieje to jest pasek alternatora do wymiany jak pisza koledzy moze byc rowniez zwykla blacha tzn oslona ktora trze o tarcze lub wspomaganie pzdr :wink:
    spider1859
    Nowicjusz
     
    Posty: 20