Jeżeli nie starczą ci przewody miernika, to najpierw musisz odszukać w skrzynce bezpieczników bezpiecznik zabezpieczający obwód tego światła. Następnie wyjmujesz bezpiecznik, sprawdzasz z której strony bezpiecznika jest napięcie po włączeniu świateł mijania. Do zacisku, na którym nie ma tego napięcia podłączasz jakiś przewód, na tyle długi, żeby starczył ci do złączki reflektora. Na złączce reflektora lokalizujesz który to przewód odpowiada za to światło mijania. Podłączasz elektrody miernika - jeden na jeden przewód ( np. ten od zacisku bezpiecznika ) a drugą na przewód w złączce reflektora. Miernik ustawiasz na pomiar przejścia lub pomiar oporu na najniższy zakres. Jak nie ma przejścia, to szukasz kolejnych złączek aż znajdziesz przejście.
Ale :
Maciek2904 napisał(a):Mam problem z tylnym prawym (stojąc od tyłu auta) światłem mijania otóż na przewodzie przy samej lampie jest napiecie około 1 volt natomiast światło stop w tej żarówce działa bez zarzutu
Nie ma w reflektorach przednich ( bo w nich są światła mijania ) żarówek od świateł stopu....
A jeżeli chodzi ci o tylne światło pozycyjne, to tak jak wyżej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...