Reno clio czy suzuki swift

10 Gru 2006, 23:03

Witam
mam dylemat chce kupić auto niestety za małe pieniądze tzn. góra za 4 tys. zastanawiam się nad dwiema markami (jak w temacie) swift byłby pewnie sprowadzany z Niemiec a clio mam na miejscu za 3.5tys przebieg 180.000km maska ponoć do wymiany bo ma pęknięty lakier na środku silnik 1.2 rok1996 sprowadzony był z Francji jakiś czas temu w PL wiem, że zrobił jakieś 100.000km. Nie znam się na autach ale słyszałam że to są auta ekonomiczne i trwałe i części są tanie nie wiem czy to prawda może pomożecie mi w wyborze lub macie jakieś inne propozycje
adgj123
Nowicjusz

11 Gru 2006, 10:42

Co z mojej strony to mogę Ci powiedzieć, że sam jeździłem Clio z 1996 r. (I faza 3), samochód sprawował się bardzo dobrze, wcześniej przed tym miałem tez Clio tylko z 1991 r. wiec troszkę milem z nimi do czynienia. Nie miałem żadnych problemów z tymi pojazdami, najważniejsze jest zawieszenie ponieważ w tych samochodach szybko się zużywa (szczególnie na polskich drogach) ale koszt naprawy chyba nie jest jakiś kolosalnie drogi (nie wiem nie naprawiałem :lol:). Silnik 1.2 jest rzeczywiście ekonomiczny. A co do Swifta to nie mam pojęcia, ale mój znajomy miał właśnie swifta to jak coś się psuło to musiał się nieźle naszukać żeby znaleźć odpowiedni element.... Ale oczywiście decyzja należy do Ciebie
Michał
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 7
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

17 Gru 2006, 17:30

Tak jak pisze Michał, z tych dwóch ja też obstawiam Clio. Auto na pewno mniej kłopotliwe od Swifta, który był składany przez kilka montowni i nigdy do końca nie wiadomo co do niego włożyli. Dlatego często zakupy części polegają na wycieczce do sklepu z wymontowanym elementem. A tak na marginesie, nie myślałeś o Corsie?
adamuss
Nowicjusz

02 Sty 2010, 15:26