REKLAMA
bartez90 napisał(a):Dzisiaj włożyć w rok po zakupie 20k w tfsi/tdi to żaden problem, ale chyba nie o to w tym chodzi, żeby ciągle do auta dokładać.
Widać że mało aut w życiu miałeś i nie masz pojęcia o czym piszesz..co chcesz niby naprawiać w 5 letnim Superbie 2,0 tdi 170 (który gościł też w Golfie GTD) z przebiegiem 170 tys serwisowane do końca w ASO Z PL salonu? Nawet takie DSG więcej jak 4k nie pochłonie poza ASO, ale można wybrać manual.
20k? to chyba w 15 letnim wytanionym od Turka A8 D3 4,2 TDI
Poza tym masz dziwnych znajomych, ch...a każde auto Vaga się im sypie Może to w nich problem jest?
Ja opowiem o swoich..otóż w rodzinie mam osobę która pracuje w drogówce - śmiga na co dzień Octavią RS 2,0 tfsi i twierdzi że częściej Vectra C 2,0T ląduje na warsztat z poważnymi usterkami niż octavia i źre olej...2,0 TFSI ma chyba coś ok 260.000 przelotu
Kumpela jeździ do pracy C3 2011 1,6 e-hdi - zero problemów, bo z nią często rozmawiam ale w weekendy bywa u chłopaka 50 km od domu..innymu kumplowi urodziły się bliźniaki i kupił wypasioną V-klasę V250d bluetec i oprócz wypadów, śmiga na co dzień do pracy 5 km wielkim busem Merolem w dieslu
jakoś nikt nie ma z nich problemów, a autorka w kilku letnim Superbie będzie robić remont silnika no bo jak to? 2,0 tdi nie przejeżdza nawet 200 tys, a w ogłoszeniach nie brakuje aut z 2009 co mają po 400+ najechane
Ja tez kończę tę dyskusję, akurat tak się składa że miałem okazje na targach siedzieć w Superbie/ wg mnie najwięcej miejsca, przestrzeni i wygody w swojej klasie i tyle.
A co do tematu..nie ma co robić off-topu - wybór padł że ma to być Mondeo z ecoboostem więc nic tylko kupować i cieszyć się jazdą.