Rover 414, 99rok - problem

09 Gru 2009, 22:34

Witam

Problem jest nastepujący:rano wychodzę odpalić autko - kręce i kręce i nic.Rozrusznik chodzi ale nie chce opalić.Biorę na na popych - nic.Nie chce zaskoczył.Znowu krece i krece.Hm...Zaczyna powolutku cosik łapac.Biore na pych - nic.Znowu krece i krece rozrusznikiem.Silnik powolutku zaskakuje.Biore na pych - odpalił.
Jade do roboty.Po dwoch kilometrach spadek mocy - obroty skacza - nie pali nie na wszystkie gary - wydech przy spadku obrotów drzy.Zgasł.Odpalam chodzi na wszystkie gary - spokojnie i dodaje delikatnie gazu - zakrztusił sie zgasł.Odpalam znowu.Chodzi oki.Przejechałem 100 metrów znów szarpie - zgasł.Najgorzej na skrzyzowaniu bo musze go trzymac na 1500 obrotów bo go dusi i szarpie.Podczas jazdy tez go od czasu do czasu blokuje.Co to moze byc??
Od czego zaczać??Myśle ze to cosik z zapłonem bo rozrusznik kręci, paliwem pachnie wiec ....ale nie jestem pewny.Nadmienie ze to juz drugi raz sie zdarzyło.Poprzednio mechanik mówił ze wymienił tylko swiece - wszystko przez 2 miesiace grało.Teraz wróciło to samo.Znowu wymienic swiece??A moze i przewody, kopułke i palec tez???Moze to miec wpływ na takie zachowanie samochodu??
adamek119
Nowicjusz
 
Posty: 32
  • 10 Gru 2009, 20:25

    Ciekawe jak wygląda w środku kopułka,ale ja bym najpierw wymienił przewody WN jeśli są stare.
    piotr2273
    Aktywny
     
    Posty: 335
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      W ciąży za kierownicą, a bezpieczeństwo jazdy
      Nie ma powodu, żeby kobieta w ciąży, szczególnie w pierwszych miesiącach, rezygnowała z prowadzenia samochodu, ale należy brać pod uwagę czynniki, które mogą wpływać na bezpieczeństwo jazdy, takie jak zwiększona ...
      Audi Tradition na starcie rajdu Heidelberg Historic
      Na linii startowej dwudziestego piątego, jubileuszowego rajdu samochodów zabytkowych Heidelberg Historic, który odbędzie się w dniach od 11 do 13 lipca, Audi Tradition wystawi aż pięć samochodów ze swojej ...