Absolutnie się nie obrażam - jestem tu po to ,żeby pomagać.Ale zaueważ,że mało kto na forum pisze od razu,że trzeba coś wymienić.Zazwyczaj piszemy,że to coś,trzeba posprawdzac
![Smile :)]()
.Na tym polega nasza pomoc.Jeżeli samochód przyjechałby na warsztat,to mechanik zanim cokolwoiek zacznie naprawiać,najpierw sprawdza.To samo tyczy się czujnika temp.Jeżeli czujnik się "zawiesi" na temp. np. 20 stopni i taką informację będzie przekazywał do komputera,to komputer obliczy całkiem inny skład mieszanki niż jezeli ten czujnik bedzie przekazywał prawdziwą informację,że płyn ma np. 5 stopni.Tak samo jezeli zawiesi się na 5 stopniach,a ciecz bedzie miała 50 stopni - wówczas moga być problemy z obrotami.A wtedy już bedzie problem z uruchomieniem silnika.Tego czujnika nie od razu trzeba wymieniać,ale można go sprawdzic,mierząc jego opornośc w danych temperaturach.W domu masz możliwość zrobić to za darmo,a na warsztacie musisz za to zapłacić.Większość warsztatów zazwyczaj najpierw podpina silnik pod komuter(co też kosztuje) i wtedy wiadomo czego szukać.My na forum takiej możliwości nie mamy niestety
![Sad :(]()
.To tak pokrótce się "wymadrzyłem"
![Smile :)]()
.
Inną rzeczą jest to,że forumowicz,zanim napisze,że ma problem z uruchomieniem silnika,może najpierw sam posprawdzać te najprostsze rzeczy.Trudno tak za każdym razem pisać,że trzeba sprawdzić czy do silnika dochodzi paliwo,czy jest iskra,że trzeba sprawdzić świece zapłonowe,filtr powietrza,przewody WN,etc.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...