No tu akurat bzdury piszesz.
Jesteś pewien?
Tak przejrzałem sobie historię Twoich postów i mamy takie smaczki:
ps: wracając do Rovera sąsiada,to pękła linka od gazu.Niby nic takiego ale w takim sporym mieście jak nasze nie ma jej w żadnych zasobach,żadnej hurtowni...Sąsiad zlecił jej zrobienie na zamówienie...
https://www.forumsamochodowe.pl/kupie-rover-25-czy-warto-vt17883.htm#101951 +
Hydrauliczne sprzęgło...tragedia w wymianie,linka sprzęgła której nie mozna kupic w żadnym sklepie ani hurtowni ...(dorabiana na zamówienie)
https://www.forumsamochodowe.pl/rover-400-vt33228.htm#197638 Także wychodzi na to że wiesz że dzwony biją, ale nie wiesz gdzie
Chodziło o linkę od gazu, bo trudno mieć linkę w sprzęgle hydraulicznym (co sam przyznałeś w przytoczonych wypowiedziach), już nie będę wspominał o tym że wg Ciebie samochód ma zarówno linkę sprzęgła i hydrauliczne sprzęgło - takiego wynalazku nie widziałem.
Jedyną niepsującą rzeczą w tym konkretnym aucie był dieslowski silnik 2,0-105KM... ale głowy nie dam czy czasami nie jest to konstrukcja BMW.
Niestety nie będzie to pasowało do Twojej teorii o psujących się Roverach, ale to silnik Rovera -
L-Seria. Opinie z magazynów mnie niezbyt ruszają bo już nie raz się okazywało że twórca takiego artykułu miał niewielką wiedzę z danego zagadnienia. Radzę po prostu żeby każdy zainteresowany sam porównał ceny danych części i z tego wyciągnął wnioski a nie z artykułów.