Witam mam problem z Audi 80 b4 2.0 115hp ABK PB+LPG (stag roczny)
Zauważyłem ,że rozrząd jest źle ustawiony - przestawiony o jeden ząbek.
Auto ładnie odpala choć po przełączeniu na LPG trzęsie budą na PB jest mniej wyczuwalne.
Miałem 2 sytuacje ,że auto nie chciało odpalić (raz odpaliło na pych, raz za 4 albo 5 razem)
Dodatkowo auto szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu
Jazda w korkach na 1 i 2 to dramat kangurki 2-3 pod dodaniu gazu
Przy zmianie biegów z 1 na 2 do 3 szarpie przy redukcji tak samo na każdym biegu szarpnie
Reakcja na gaz jest z opóźnieniem (taka dziura chwilowa) potem auto ładnie przyśpiesza ma moc spalanie wzrosło tak mi się wydaje nie mierzyłem dokładnie.
Podczas dodawania gazu na niższych obrotach np2 bieg 2tyś obrotów słychać stuk gdzieś po środku silnika i szarpie i występuje ta ,,dziura w gazie,,
Auto również potrafi samo wejść na obroty tak jakby sama dodawała sobie gazu.
Słychać czasami przy max skręconych kołach przegub z prawej strony ,ale to nie jego wina.
Przez ostatni 1tyś km wymieniłem przewody zapłonowe NGK ,świece NGK ,aparat zapłonowy, sondę
Zapłon ustawiony wzorowo ,na kompie tylko błąd prędkości silnika jakoś tak musiałbym sprawdzić dokładniej.
Auto miało robioną uszczelkę pod głowicą i wymieniany rozrząd w niedużym odstępie czasowym
Pytanie 1 Czy ten rozrząd może powodować wyżej wymienione objawy?
2 Czy można z tym jeździć ,bo zanim to zauważyłem auto już trochę przejechało z 20tyś lekko sam użytkuję auto od 3mc przejechałem z 3,5tyś
3 Jest coś co powoduje objawy podobne? Miałem sprawdzać poduszki silnika skrzyni ale poczytałem na forach i jestem prawie pewien ,że jest to wina rozrządu.
Powoli kończą mi się pomysły jak ktoś chce podpowiedzieć proszę o pomoc
Pozdrawiam