Rozrząd Skoda Rapid 2015 1.2 tsi 86km spaceback

02 Sie 2021, 19:26

Witam Państwa
Jestem zielony w samochodach a kupiłem skodę rapid z przebiegiem 100 000 km i moje pytanie czy powinienem już wymienić rozrzad a jeśli nie to za ile czasu lub kiedy będę wiedział czy już powinienem z góry dziękuję i pozdrawiam
tqmek
Nowicjusz

03 Sie 2021, 09:13

To zależy czy masz pasek czy łańcuch, bo w Skodach było montowane i to i to.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Sie 2021, 09:30

Na pasku
tqmek
Nowicjusz

04 Sie 2021, 21:49

Fabryczny pasek niby 120 wytrzyma, ale wymieniłbym już przy 90 tys.
Gość114260

06 Sie 2021, 10:21

Więc wystarczy pasek wymienić czy cały rozrzad bo ja już się pogubiłem
tqmek
Nowicjusz

06 Sie 2021, 12:18

Zawsze wymieniasz kompletny rozrząd. Tak powinno się to robić, choć czasem niektórzy z racji na oszczędności (niewielkie) tego nie robią. Zwróć uwagę na to że inne jego elementy też pracują i zużywają się.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota FT-1 - koncepcyjne dwudrzwiowe coupe klasy GT
    Podobno Akio Toyoda, prezydent Toyoty i entuzjasta sportowych samochodów, po raz pierwszy zetknął się z FT-1, kiedy projektanci z amerykańskiego studia Toyoty Calty Design posadzili go do gry Gran Turismo. Toyoda był ...
    Lexus UX z pióropuszem. Kolejny nietypowy projekt
    Brytyjski oddział Lexusa zorganizował nietypowy konkurs. W ramach akcji Lexus Design your own Tattooed Car każdy mógł zaprojektować własną grafikę, która miała szansę trafić na nadwozie crossovera UX. Wygrał ...

06 Sie 2021, 20:09

quel napisał(a):Fabryczny pasek niby 120 wytrzyma, ale wymieniłbym już przy 90 tys.