Kao napisał(a):No i jeszcze poruszę tu kwestie tulei w Volvo
Tylko, że tuleja dotyczy 2.5T, które jest delikatniejszy od poprzedników. 2.0T, 2.3T, 2.4, 2.9 to są pancerne silniki i tam nic z tulejami się nie dzieje.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):No i jeszcze poruszę tu kwestie tulei w Volvo
Bartolekk napisał(a):W S80 jest problem z cenami podstawowych gratów, wydać 500 zł na łożysko (a są 4) albo 700 na amortyzatory przód...
Tak raz na kilka lat 600 zł różnica w amorach + 200 na jednym łożysku (a są 4 sztuki) robi SZALONĄ różnicęInvi napisał(a):Noooo chyba, że 50 złotych na amortyzatorze raz na kilka lat robi różnicę
Bartolekk napisał(a):200 tys w Polsce na 1 zestawie amortyzatorów? Żart tygodnia.
Bartolekk napisał(a):I tak wiem że musisz porównywać jeden silnik w Volvo który ma najtańszy rozrząd żeby było że jest tanie.
Bartolekk napisał(a):Każdy kto sie zna to wie że w Volvo ceny pierdół niekiedy uderzają mega po kieszeni i tymi opowiastkami na forum ani tym że będziesz każdego straszył ile to nie kosztuje zawieszenie w Audi, Passacie itd nie zmienisz.
Bartolekk napisał(a):Tak raz na kilka lat 600 zł różnica w amorach + 200 na jednym łożysku (a są 4 sztuki) robi SZALONĄ różnicę
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO