houcab napisał(a):Fajny ale musiałbym dobrze ponegocjować cenę, 25k jeszcze by przeszło ale 30k kiedy chce zostawić 5k ekstra na jakieś robótki to słaby pomysł.
Dokladnie na odwrót. Kupujesz najtasze v8 na rynku więc jeżeli ma deklarowany przebieg to tak właściwie dużego startera nie musisz robić a jak sprytnie podejdziesz do tematu to zmienisz olej 4,5l zapodasz filtry 100z, mechanik niech Ci obluka rozrząd i heja. Odczekasz miesiąc dołożysz rozrząd z pompą wody i z robotą 1500zł.
Potem robisz wsjo w/g potrzeby a jest ich bardzo mało i są tanie.
Przy konkurencji tej klasy z eu pozornoe wyjdzie taniej bo zakup jest tańszy ale i tak potem starter + serwis swoje pociągną.
Do tego masz maxa stabilną syt.rynkową czyli zrobisz sobie około 100k.km.i sprzedaż go bez wielkiej utraty na wartości.