REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Myślę ze w dalszym ciągu sam tego nie możesz zrobić.Nie jestem w tych sprawach wyrocznią bo juz w tym temacie nie pracuję od 3 lat.tWar95 napisał(a):Orientuje się ktoś czy dzisiaj można na legalu samodzielnie zdemontować kratkę w samochodzie, który zarejestrowany jest jako ciężarowy bez konieczności przerejestrowania go na osobowy
Kiedyś taki przypadek mialem ze "smerfy"zabrały DR wlaśnie za brak kratki...tWar95 napisał(a): czy Policja ma prawo w razie kontroli wyciągać jakieś konsekwencje z tytułu braku kratki w samochodzie zarejestrowanym jako ciężarowy
Myślę ze nie musisz udawać sie do serwisu Forda.Na demontaz kratki potrzebna jest f-ra którą wystawi Ci warsztat ktory ma w zakresie swojej działalności PKD 45.20Z.Oczywiscie ze f-ra jest potrzebna do WK przy zmianie rodzaju pojazdu z ciężarowego na osobowy.Wiąze się to tez z dodatkowymi kosztami a mianowicie: poszerzony zkres bad.tech./okresowe i "wielkie zmiany konstrukcyjne... /+wymiana DR. Wczesniej napisałeśtWar95 napisał(a):otrzymać stosowne dokumenty musiałbym udać się autoryzowanego serwisu Forda w tym przypadku.
Rozpatrz może dokonanie zmian w tej kratce... Jeżeli nie bedzie przeszkadzało to w ponownym montaż w samochodzie to myślę ze warto nad tym podumać...tWar95 napisał(a): przeszkadza jej dolna część,
Migi60 napisał(a):Rozpatrz może dokonanie zmian w tej kratce... Jeżeli nie bedzie przeszkadzało to w ponownym montaż w samochodzie to myślę ze warto nad tym podumać...
Myślę ze nie powinni bo właśnie ta gora będzie widoczna i powinna wszystko załatwić. Jednak nie mogę Ci dać 100% pewności ze tak własnie będzie.W tym wypadku wykonanie tego pozostawiam Tobie...tWar95 napisał(a):co w razie kontroli Policji czy w razie czego nie będą się czepiali odnośnie zmian w tej kratce.
tWar95 napisał(a): bez konieczności przerejestrowania go na osobowy
....andrewb25 napisał(a):Co do przerejestrowania na osobowy