Samochód dla młodego do 30.000 PLN

05 Cze 2011, 23:05

Witam.
Przejdę od razu do sedna. Pod koniec wakacji chcę kupić samochód do 30.000 PLN.
Ma mieć silnik benzynowy, wystarczy mi kompakt bo większego na razie nie potrzebuję.
Na początek wymienię te które mi się najbardziej podobają czyli:
Audi s3 w starszej wersji 1.8t
Audi a3 w starszej wersji 1.8
Audi a3 w nowszej wersji 1.6 lub 2.0
oraz
Alfa Romeo 147 1.6
Fiat Grande Punto 1.4
Fiat Bravo 1.4
Seat Ibiza 1.4 lub 1.6
Seat Leon 1.4 lub 2.0
Opel Astra 1.6.
Najlepiej chciałbym któreś z trzech pierwszych ale jak to wygląda z ich awaryjnością, kosztami napraw itp? No i czy po kilku latach jeżdżenia dałbym radę je sprzedać bez problemu? Fiat i Seaty by były z nowszego rocznika ale czy koszty części mają sporą różnicę? Bo jednak przyjemność z posiadania i prowadzenia Audi będzie większa niż z prowadzenia Fiata. Z jakością wykonania tak samo. Chciałbym by miał sportowe zacięcie bo jestem młodym kierowcą (19lat) i lubię czasem się pościgać z pod świateł (lecz z umiarem bo mój śp. Ojciec zginął potrącony przez wariata drogowego i ja nie chcę nikogo zabić).
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez DawidBtm, 05 Cze 2011, 23:37, edytowano w sumie 1 raz
DawidBtm
Nowicjusz

Miejscowość: Bytom

05 Cze 2011, 23:11

Jeśli masz zamiar się ścigać spod świateł to polecam malucha lub cc 700. Tak na poważnie z podanych przez Ciebie polecam Ibizę lub Leona.
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

05 Cze 2011, 23:31

a5f5c1 napisał(a):Jeśli masz zamiar się ścigać spod świateł to polecam malucha lub cc 700. Tak na poważnie z podanych przez Ciebie polecam Ibizę lub Leona.

Teraz mam cc 900. kupiłem go po zdaniu prawka żeby się nauczyć jeździć bo wolałem nie brać nic mocniejszego ale teraz po roku jeżdżenia cc chcę już "normalny" samochód. Audi odradzasz?
DawidBtm
Nowicjusz

06 Cze 2011, 07:34