Samochód dla studenta do 5 tyś - najniższe spalanie na autos

19 Lut 2014, 19:49

Witam
poszukuję samochód do 5 tyś zł przy czym najbardziej interesuje mnie jedna kwestia mianowicie spalanie przy prędkości 130- 140 km/h. samochód ma głównie służyć jako transport na weekendowe powroty ze studiów. Przy czym ponad 100km jadę samą autostradą. Co proponujecie ja miałem zamiar kupić astrę I 1.6 16 v i założyć gaz (nie mam doświadczenia z samochodami z instalacją LPG czy kupno auta które będzie ją już zawierało będzie złym wyborem)ale słyszałem ze te silniki źle znoszą gaz. Może taką astrę z silnikiem diesla? Kusiło mnie vento bądź golf 3 1.9 TDI ale zastanawiam się czy uda mi się kupić egzemplarz w którym pompa i turbo jeszcze trochę posłuży bo nie chciałbym wsadzić po miesiącu równowartości samochodu w naprawę. Może kupić takowe vento z silnikiem 1.8 + LPG gdyż nie wiem czy będzie mnie stać kupić takie vento taniej wsadzić w nie trochę pieniędzy żeby nadawało się do jazdy i do tego kupić gaz. Swoją drogą ile może palić takie vento benzyny przy tych prędkościach?
tomciozcch
Nowicjusz

Auto: nie mam

19 Lut 2014, 20:02

Astra okej ale 1.6 8v lub jak chcesz mocniejsze to 1.8 16v. Do tego pierwszego wpakujesz zwykłą instalke do drugiego tylko sekwencja. Za 5k znajdziesz Golfa, szukaj 1.9 TDI 90 KM. Jednak gdy przebiegi będą mniejsze niż 15 tysięcy to odpuść. Ode mnie jeszcze Lanos.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

19 Lut 2014, 20:15

No przebieg roczny wyjdzie kolo 11-12 tys km . Teraz pytanie kupić tanio astre I 1.6 8 V w dobrym stanie blacharskim tak do 3 tyś i wsadzić w nią trochę kasy plus kasa na gaz czy kupić już z gazem? jaki koszt instalacji gazowej dosyć dobrej do takiej astry? To samo pytanie do lanosa i golfa bądź vento jaki silnik i czy kupić już z gazem czy samemu założyć? jak samemu zakładać to cena samochodu musi być niższa ... no mam jeszcze 1 tyś na pakiet startowy i chciałbym go zachować w razie wu.