Samochód do 10 tyś. Pomoc przy wyborze.

14 Paź 2014, 09:37

Witam,
planuję kupić swój drugi samochód maksymalnie do 10000 zł. Obecnie jeżdżę Fordem Fiesta mk6 1,4 TDCI. Rocznie przejeżdżam ok 30000 km. Jestem z Gliwic i mogę przejechać 150 km by obejrzeć samochód. Moim faworytem jest Seat Leon i na niego poluję. Wiem, że będzie ciężko znaleźć dobry egzemplarz w tej kwocie. Biorę pod uwagę również inne auta: Rover 75, 45, Astra II, Ibiza, Golf. Proszę o ocenę samochodów, które mnie zaciekawiły.

1. [link do Gumtree wygasł]
2. [link do oferty na Olx wygasł]
3. [link do oferty na Olx wygasł]
4. [link do oferty na Olx wygasł]
5. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
6. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
7. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
8. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Nie mam doświadczenia w kupowaniu samochodów i pewnie moje typy to w większości graty, dlatego proszę również o podanie swoich typów. Będę bardzo wdzięczny.
Cantom
Nowicjusz

Prawo jazdy: 23 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Ford Fiesta mk6

15 Paź 2014, 10:16

Witaj! przede wszystkim zredukuj ilośc wklejanych linków do oceny,bo z mojego doświadczenia wiem,że skutecznie odstrasza to formułowiczów do odpisywania na twój temat. Stąd cisza. :) Musisz też zredukować spektrum modeli które bierzesz pod uwagę. Wybierz 2-4 modele i od nich zacznijmy. :roll:
Ode mnie
1. Cienko ten Leon wygląda. Przy migaczy z przodu słabo się schodzi a do tego tył też jest podejrzany. Poza tym...kto sprzedaje brudny i zaśmiecony samochód,to w ten sam sposób dbał o niego mechanicznie...
2. Tak samo jak wyżej ,tylko auto czyste. Tył robiony ,a z przodu przesunięta maska w stronę pasażera.
3.Golf też po kombinacjach i lakierowaniu. :roll: Do tego,kto robi w ciemności tylko 1 zdjęcie kokpitu..? Pewnie lepiej to miało wyglądać niż w świetle dziennym.
4.Jak na razie najładniejsze auto.
5.Dosyć przyzwoicie to wygląda i najlepsza wersja silnikowa ale przebieg...z kapelusza. Dolicz 150 tys km jeszcze ...