Samochód do 13.000 zł. Koniecznie LPG. Dylemat.

24 Maj 2008, 08:49

Witam serdecznie.

Mam mały dylemat w wyborze samochodu. Posiadam max 13.000 zł i w tej cenie poszukuję samochodu z instalacją LPG. Jeżdżę dużo (ok. 35 tys. rocznie) więc wydaje mi się że LPG będzie najlepszy.
W związku z tym, że jestem studentem ważne jest dla mnie to, aby samochód był ekonomiczny. Spalanie ok. 7-8l. gazu (w cyklu mieszanym).
Pojemność silnika to max 1,4 (preferuję od 1.2 - 1.4).
Zależy mi na tanich częściach, ponieważ przy takim przebiegu co chwilę trzeba coś wymieniać.

Nie zależy mi na jakimś super wyposażeniu. Dobrze, aby było wspomaganie, ABS, PP i elektryczne szyby. Reszta jest nieważna. Nie chcę dużego samochodu, więc najlepszy byłby hatchback.

Jaki samochód mam wybrać? Czytając wątki na forum, wiele osób poleca VW POLO. Jak te silniki radzą sobie z LPG? Mi podoba się np. Corsa C 1.2, jak one się sprawują? Co innego jeszcze polecacie i dlaczego?

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
sybirrr
Nowicjusz

24 Maj 2008, 09:19

Honda Civic
[link do oferty na Allegro wygasł] - niska awaryjność, w miarę tanie części i mało ich kradną ;)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - j.w

Fiat Punto
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - mały samochód więc silnik 1.2 nie muli tak bardzo, tanie części ten ma mały przebieg więc pojeździsz nim długo

Peugeot 306
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Corsa C jak znajdziesz dobry egzemplarz za tą cenę to naprawdę warto się nad nią zastanowić. Polo także dobry samochód tylko zazwyczaj z dużym przebiegiem
Marzenie - Zobaczyć w swoim garażu :
BMW M3
Audi RS6
Dodge Charger 1967r.
siara94
Początkujący

Miejscowość: Łódź

24 Maj 2008, 09:37

Dzięki.

Myślałem też właśnie nad Hondą Civic. Tylko że one mają duże przebiegi (często ok. 200.000 km). Tylko czy dla tego samochodu to ważne? Podobno mają bardzo dobre silniki i bez problemu zrobią drugie tyle. Ale czy zagazowana Honda też jest tak wytrzymała?