Samochód do 25 tysięcy

14 Mar 2024, 08:37

Witam. Myślę nad zakupem nowego samochodu do 25 tysięcy złotych. Aktualnie używam Citroena C4 1.4 benzyna, ale ze względu na zmianę pracy i częste podróże, potrzebuję kupić samochód z silnikiem diesla. Do tej pory rozważałem BMW E91 oraz Forda Focusa, ale bardziej skłaniam się ku Fordowi. Myślę nad silnikiem 2.0. Czy mógłby mi ktoś doradzić, czy to dobry samochód i czy drogi w utrzymaniu? Znajomy mi go poleca, ale ja nie znam się na samochodach. Aktualnie co dwa tygodnie zjeżdżam do domu i robię około 1000 km w dwie strony, oraz codziennie około 30 km do pracy i z powrotem. Jednak w przyszłości może to się zmienić, dlatego potrzebuję solidnego samochodu, najlepiej mało awaryjnego. Prosiłbym o poradę, czy ten Ford jest dobrym wyborem, czy może lepiej szukać innego. Jeśli chodzi o wymagania, chciałbym, aby samochód miał co najmniej 130 koni mechanicznych i duży bagażnik, ponieważ codziennie przewożę sporo rzeczy. Z góry dziękuję za pomoc.
Ogonek2000
Nowicjusz

14 Mar 2024, 11:01

Przy takich przebiegach możesz celować w jakiegoś mało awaryjnego diesla i tu można spojrzeć w stronę Kii Ceed czy Hyundai i30 z silnikiem 1.6 CRDi idąc dalej można pokusić się o jakiś 1.9 TDi z grupy VAG lub popatrzeć na samochody z silnikiem 2.0 HDI z grupy PSA.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

14 Mar 2024, 11:29

Ogonek2000 napisał(a):Do tej pory rozważałem BMW E91

Dobrze płatna praca. Zazdroszczę Ci :ok:
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Mar 2024, 11:34

Jeżeli chodzi o hajs to nie narzekam :yes: ale właśnie dlatego też zrezygnowałem z E91 bo też nie chce wywalać nie wiadomo ile na samochód dlatego też bardziej myślę nad fordem bo znajomy sobie chwali
Ogonek2000
Nowicjusz

14 Mar 2024, 11:50

Może Golf 6?
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol