Obejrzałem Nissana i Volvo.
To tak, w Nissanie z rdzy to podbiera dosyć mocno doły drzwi przednich oraz maskę na dole. Schodzi lakier bezbarwny z tyłu auta na tym łączeniu dachu z blotnikami. Swieci się
kontrolka ABS no i auto jest jakieś osłabione przy ruszaniu (może te modele tak mają). Jeszcze mnie zdziwiło to, że lewarek zmiany biegów jest jakby niesymetryczny , po prostu nie leży centralnie po środku kiedy jest wbity luz.
Volvo rdzy nie ma, malowany był prawy przedni błotnik. Zalane jest Motulem 5w30 (przynajmniej tak jest napisane na kartce). Środek auta wygląda bardzo dobrze, kierownica tylko leciutko wytarta, fotele prawie jak nowe. Ogolnie to sprawdziłem tylko czy auto odpala, jak pracuje na postoju, no i czy wszystko działa z elektryki, bo samochód nie ma ubezpieczenia, więc nie chciałem jeździć.