Samochód do 80 tys, 180km, automat

18 Lip 2024, 15:22

Cześć,

Szukam autka do 80tys. zł, wymagania są takie:
- trwały silnik,
- minimum 180km lub żeby po chipie było tak pod 200,
- w miarę atrakcyjny wizualnie
- automat aczkolwiek manual też przełknę
- trasy do 10-15 tys rocznie
- przebieg wiadomo jak jest, na pewno bym chciał poniżej 170tys.

Alfa Romeo Gulia 2.0 200km -> co sądzicie o tym aucie?
Cla raczej nie kupie w tych pieniądzach z wersji europejskiej i zostają usa co mnie mało interesuje.
Audi/BMW zapewnie odpada?

Mało co zostaje haha, proszę o wasze opinie.
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

18 Lip 2024, 15:56

aiostm napisał(a):zostają usa co mnie mało interesuje.

To trzeba dołożyć kaskę albo trochę odpuścić z wymaganiami.
aiostm napisał(a):zostają usa co mnie mało interesuje.

Jak nie masz kasy to trzeba się wysilić i na spokojnie sprawdzać.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Lip 2024, 10:50

szybki napisał(a):
aiostm napisał(a):zostają usa co mnie mało interesuje.

To trzeba dołożyć kaskę albo trochę odpuścić z wymaganiami.
aiostm napisał(a):zostają usa co mnie mało interesuje.

Jak nie masz kasy to trzeba się wysilić i na spokojnie sprawdzać.


Czyli w sumie dowiedziałem się tylko, że nie mam pieniędzy i mam za duże wymagania.
To może coś więcej? jakie modele za więcej gotówki?, jak z alfa gulia?
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

19 Lip 2024, 10:51

Nie uważam, żeby to były duże wymagania.
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

19 Lip 2024, 11:23

a np: Jaguar XE 2.0 T R-Sport ?
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

19 Lip 2024, 20:53

aiostm napisał(a):trwały silnik
aiostm napisał(a): Jaguar XE 2.0 T R-Sport

wykluczające się kwestie

Ogólnie w tzw premium ciężko będzie sprostać Twoim wymaganiom (dobry silnik), ew z dużą rezerwą budżetową na ogarnięcie po zakupie, lub kupić kilkulatka z minimalnym przebiegiem (ale tutaj znów problem kasy).
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Lip 2024, 21:26

No rozumiem. W takim razie do czego warto dopłacić?
czy do cla warto dozbierać i kupić za to np 90?
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

20 Lip 2024, 09:24

Powiem Ci tak. Szukając auta nowoczesnego premium nie licz sobie budżetu jak aptekarz bo 10k jest to nic przy tym co może Cię spotkać przy nawet prostej awarii.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lip 2024, 13:54

A dlaczego akurat 180km i dlaczego musi być turbo?
rupertpumpkin
Początkujący
 
Posty: 116
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B5
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 1996

21 Lip 2024, 13:48

Dlaczego 180? Bo nie chce muła.
Aktualnie mam 240 koni w l3 coupe. I jest to dla mnie w miarę ok moc.

Na pewno nie chciałbym diesla. Po prostu nie lubię tym jeździć.

Domyślam się że awaria w marce premium nie będzie tania. Nie chodziło mi o budżet aptekarza tylko orientację ile musiałbym dołożyć żeby mieć coś sensownego.

A jak jest z tymi cla ze Stanów? Jest to jakaś sensowną opcja czy tylko takie pierdzielenie się później z częściami?

Audi i bmw to wszystko zło w tych kwotach?
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26

25 Lip 2024, 11:04

To jak już tak nikt nie odpowiada dopytam o jedną rzecz.
Co jeśli chciałbym kupić A5 2.0TFSI, sprowadzić np. dla siebie i normalnie na remont silnik. W automacie. Ma to sens?
aiostm
Nowicjusz
 
Posty: 26