REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mdomon napisał(a):Wiem że to nie wiele ale szukam diesla z tego powodu że na pierwszym miejscu stawiam ekonomię, nie chce wydawać całej wypłaty na paliwo i części
j0zek napisał(a):http://olx.pl/oferta/mg-zt-2-0-cdti-nav ... 8e7d992275
Przykładowy link.
Za 14-15k powinieneś wyrwać.
Diesle są w tych modelach oszczędne i dość mało awaryjne. Nie ma DPF itp więc jeden problem mniej. Części ogólnie dostępne. Auto wygodne.
Polecam 2.0 CDTi 131km. Przy niezłej dynamice zadowala się małą ilością ON.
łysy30 napisał(a):Wtryski, dwumasa, turbosprężarka, DPF - wszystko to w końcu musi paść, a każdą naprawę trzeba liczyć w tysiącach...Ekonomika jest więc pozorna.
kirin88 napisał(a):Pora na aktualizację danych czas leci i turbo, dwumasy itp. przestały być egzotyką a stały się standardem w dieslach. Ceny podzespołów jak i koszty napraw też znacząco poleciały w dół. Nie brakuje firm, które w przyzwoitych cenach regenerują turbo, dwumasy czy wtryski.
mdomon napisał(a):Zapomniałem napisać. Jeździć będę raczej nie wiele do pracy codziennie z 5km czyli w dwie strony około 10. Czasami będę pokonywać trasę trochę dłuższą z 25-30 km ale planuję też wiele wycieczek aby mieć coś z Tego samochodu. Wiem że to nie wiele ale szukam diesla z tego powodu że na pierwszym miejscu stawiam ekonomię, nie chce wydawać całej wypłaty na paliwo i części
Na tą wersję diesla z BMW w Roverze nie zdecydowałbym się.
dzida napisał(a):Jeśli to wersja z CR i pochodna 150konnego to cofam to co napisałem