Samochód do7/9 tysięcy. Pierwsze auto.

24 Lip 2018, 20:23

Witam serdecznie.
Rozglądam się za pierwszym samochodem.
Chciałbym zasięgnąć porady od specjalistów, co możecie mi w takim pułapie cenowym poradzić, na co patrzeć i czy opłaca się wogóle auto kupione z niemiec wraz z przebiegiem 250k km plus... .
Ogólnie ogarniałem hondy civic VI , peugeota 207, ale dalej w takich cenach ciężko o coś w dobrym stanie.
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam ;)
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:16

Trzeba brać to co będzie w najlepszym stanie. Skąd jesteś?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Lip 2018, 21:18

Okolice Krakowa. Teraz wpadłem na autko rover 75, jakieś opinie o takowym? Bo jednak jest to nietuzinkowe autko
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:26

Czyli raczej drogie części. Ale porównując do bety, teraz ciężko znaleźć bete w dobrym stanie, lub z nie przekręconym silnkiem o 200k z tego co poczytałem gdzieś tam.. . A rover tańszy i miejmy nadzieje mniejszy januszowóz, więc może mniej przy nich kombinują .
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:27

Pomyliłem się i usunąłem. Silniki są z BMW o ile pamiętam, a podzespoły już chyba nie.
Hado
Początkujący
 
Posty: 137
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 09 11 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota Celica VII
Silnik: 1.8 VVTI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Lip 2018, 21:46

Diesle pochodzą z BMW i są one dość trwałe,awaryjne bywają jedynie wtryskiwacze systemu Common Rail i przepływomierz.
Z motorów benzynowych najlepszym wyborem będzie 1.8T zapewniająca doskonały kompromis pomiędzy ekonomiką a dobrymi osiągami.
Najsłabszym punktem tego modelu jest układ hydrauliczny sprzęgła, gdzie dochodzi do uszkodzenia pompy i wysprzęglika. O ile wymiana tego pierwszego elementu nie zrujnuje nam portfela, o tyle ten drugi jest naprawdę drogi.
Nietrwałe jest też samo sprzęgło (zawodne bywają także przeguby Cardana).
Krótko mówiąc brytyjskie auta niestety nigdy nie słynęły z bezawaryjności.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co wpływa na ceny OC i AC?
    Pojemność silnika, model i marka samochodu, profil kierowcy i jego historia szkodowości jazdy – te wszystkie czynniki wpływają na wysokość składki pakietu ubezpieczeń OC i AC. Wysokość ceny polis komunikacyjnych dodatkowo ...