Samochód dojazdy do pracy 60 km dziennie i trasa w weekend 250-450 km

18 Lip 2015, 21:11

Kolega wyżej mądrze mówi - Leganza to bardzo dobry wybór, samochód z trwałym motorem i ze śmiesznie tanimi częściami a jednocześnie bardzo dobrze wyposażone i komfortowe. Chyba najlepszy Koreańczyk jaki był produkowany :)
166 2,4 JTDm - jest
156 19 JTD - była
306 1,4 - był
autoitalia
Aktywny
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 11 03 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2,4 JTDm 175 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

02 Sie 2015, 23:58

Jednak będę szukał czegoś z segmentu C, rocznik 2000 i nowsze, klima, najprawdopodobniej w benzynie do której da się bez problemów wstawić gaz. Ewentualnie może być D, ale raczej wolę C.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
cos takiego? jutro jade obejrzec
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

03 Sie 2015, 08:45

Po co Ci awaryjna Almera?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

03 Sie 2015, 08:48

A co w nich się sypie?
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

03 Sie 2015, 08:50

Było wiele razy na forum :)
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

03 Sie 2015, 12:01

[link do oferty na Allegro wygasł]
A stilo jak z tym silnikiem? Znajomy ma 5 drzwiowe z jtd i calkiem sobie chwali, poza drobnymi problemami z elektryką
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nietrzeźwy poranek wśród kierowców
    Aż jeden na czterech kierowców prowadzi samochód rano, po zaledwie kilku godzinach snu poprzedzonych spożywaniem dużych ilości alkoholu. Większość osób nie zdaje sobie sprawy, że aby w pełni wytrzeźwieć ...

03 Sie 2015, 12:13

Elektryka, zawias, drogie części jak an Fiata, korozja. Też milion razy było.. :wink:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

03 Sie 2015, 15:20

Co z zawiasem? Tutaj chyba blacha ocynkowana to chyba nie powinno rdzewiec? O elektryce slyszalem, ale czy sa to jakies uciazliwe awarie?
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

03 Sie 2015, 21:51

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jeszcze proszę o ocenę tego:)

I jeszcze ten: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jak cos znajde jeszcze to bede podrzucal

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

04 Sie 2015, 09:41

Coś się działo z tylną klapą w Lagunie. C5 mocno tanie jak na 2002 rok, Avensis kiepskiej jakości zdjęcia.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

04 Sie 2015, 09:43

Zawieszenie jest nietrwałe, ocynk? W Puncie też był a 90% nie ma progów. W Stilo lecą progi, błotniki i podłoga.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

04 Sie 2015, 10:45

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
A to? Ten golf pierwszy nie za duzy przebieg naklepany?
Dzis jade obejrzec ta lagunke i avensis
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

04 Sie 2015, 10:47

cysio528 napisał(a):A to? Ten golf pierwszy nie za duzy przebieg naklepany?


Ojej, 330 tysięcy w 17-letnim aucie to 20 tysięcy rocznie. Śmieszny przebieg.
Proponuję Xsarę 2.0 HDi lub 1.6/1.8+LPG w tym budżecie.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

04 Sie 2015, 10:49

No wlasnie liczylem na cos w okolicach 2000 roku zeby chociaz ponizej tych 300tys mial. A jak na zdjeciach to wyglada?
cysio528
Nowicjusz
 
Posty: 38
Prawo jazdy: 02 07 2012

04 Sie 2015, 11:03

Nie bój się 300 tys. km w Golfie IV, to nie Peugeot 307, który pewnie rozpadłby się na kawałki przy takim przelocie :wink: Te silniki robią lekko w polskich warunkach (tj. bez serwisu albo przy zubożonym serwisie) 500 tys. km. Plus dla właściciela, że tak rzetelnie opisał usterki występujące w tym egzemplarzu, jeśli to wszystkie jego minusy to warto go rozważyć - mój brat sprzedawał niedawno podobnego Golfa z ponad 400 tys. km na liczniku (silnik odpalał od strzała i pięknie się odpychał), na stalówkach i z licznymi obcierkami parkingowymi, tyle, że cena była dużo wyższa, a poszedł praktycznie od razu.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna