Oczywiście, że taniej wyjdzie niż utrzymanie diesla, ale konkurencja ma i tak lepsze silniki. Jeśli musi to być Audi, to najmniejszym złem będzie ta benzyna, o to chodzi. Koszty zawieszenia porównywalne.
Nie twierdze, ze to musi byc audi , po prostu staram sie zebrac jak najwiecej opinii.
Wlasnie obejrzalem Citroena C5 na klasycznym zawieszeniu z silnikiem 2.0 benzynowym i na ten moment to jest moj faworyt. Srodek bardzo mi sie podoba, w moim stylu, sporo opcji mozna ustawic z poziomy kierownicy, bardzo wygodne fotele i podczas jazdy nic nie skrzypi dodatkowo jest bardzo cicho. Bagaznik na duzy plus.
W najblizszych dniach przejade sie tym audi no i Renault Laguna z silnikiem 2.0T wtedy podejme decyzje, chyba ze w miedzyczasie cos wpadnie extra na co wczesniej nie zwracalem uwagi
Moze Croma mnie zauroczy ale to chyba nie bylby dobry wybor w kontekscie pozniejszej odsprzedazy.