Stuki w zawieszeniu, czy biegi wchodza bez problemu na zimno i na cieplo, zarowno z nizszych na wyzsze jak i redukcje. Czy auto bez problemu odpala zarowno na ciepłym i zimnym silniku, sprawdz poziom oleju, niski stan oleju zazwyczaj świadczy o tym ze ktos rzadko pod maske zaglada (oprócz rzecz jasna tego ze moze byc spalany) sprawdz czy nie swieci sie check engine i epc, czy nie faluja obroty, czy wszystkie odbiorniki elektryczne dzialaja, czy szyby nie sa nowsze od auta (oprocz przedniej bo ta mogla np zostac uszkodzna od kamienia i wymieniona na nowsza) sprawdz czy silnik rozwija moc w pelnym zakresie obrotow po uprzednim zagrzaniu silnika, sprawdz czy temperatura cieczy chłodzącej nie wykracza poza zakres 90 stopni, sprawdz wizualnie spasowanie elementow karoserii, slady na srubach mocujacych np klape czy pas przedni moga swiadczyc o jakiejs kolizji, sprawdz zgodnosc
VIN na karoserii z numerami w karcie pojazdu