REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Nie no jasne, ktoś kto kupuje używane auto od razu myśli o wstawianiu nowego słupka I wiadomo że będzie w super stanie. Szybki Ty myślisz jak ktoś kto sobie sam naprawia auta, kupuje uszkodzone taniej itp. Dla przeciętnego Kowalskiego to tak nie wygląda.
franccc napisał(a):Tak tak, silnik kosztuje 1-1,5k, wypada w nim wymienić rozrząd, wszystkie płyny, filtry, świece, przewody, dodajesz robociznę i się robi 5k wrzucone w jakiegoś starego gruza a silnika w środku nawet nie dotykałeś
franccc napisał(a):Jak sobie to zrobisz we własnym garażu to tak
Ale kiedy płacisz za to w warsztacie samochodowym, który nie jest szopą w koziej wólce to już nie
galakty napisał(a):Ale o czym my gadamy? Wymiana silnika? Kto robi wymianę silnika w starym aucie za 12k? Większość ludzi uznaje to za argument do zmiany całego auta, a nie pakowania hajsu w trupa... Kto na co dzień zmienia silnik?
franccc napisał(a):Ale to nie jest kwestia wartości auta tylko możliwości właściciela. Jak sobie zrobisz sam to się opłaci, jak masz za wszystko zapłacić w warsztacie to już nie
galakty napisał(a):Jak ktoś sam sobie wymieni silnik to nie będzie zakładał tematu "co kupić żeby mało paliło i najlepiej na LPG".
szybki napisał(a):Powtórzę autorowi, nie ma tańszego auta (tej wielkości) niż stara oct1 ze starym 2,0pb. A jak jest takie to musi być mocno skamuflowane.
Rokiko napisał(a):W Oplu to chyba najlepiej by było celować w Vectrę bo ona na trasach najlepiej się sprawdzi. Hmm, a Volkswagen to chyba Passat najlepiej z 1.8T w benzynie (nie wiem czy to realne).