REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MarekKRK napisał(a):ACSznycel napisał(a):MarekKRK napisał(a):A4 jest takie drogie i czy aby na pewno warte takich pieniedzy.
Nie warte, za jego cenę możesz kupić już prawdziwe auta premium np. BMW serii 3, Mercedesa C klasy, Lexusa IS. Audi zawsze było związane z VW, co sprawia że ogromna ilość myśli technologicznej Audi, to tak naprawdę zasługa Volkswagena - autoamtyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów S-tronic w Audi to nic innego jak stare volkswagenowskie DSG. Silniki TDI i TFSI są montowane takie same w VW i Audi.
Dzielenie podzespolow z VW w niczym mi nie przeszkadza, bo moze byc duzo gorzej: BMW ostatnio cos przebakiwalo o kupowaniu ukladow hamulcowych od Koreanczykow, a po wybuchu wulkanu, kiedy transport lotniczy miedzy Europa, a reszta swiata byl zablokowany, chwilowo wstrzymali produkcje (nie sadze, zeby chmura pylu przeszkadzala w wozeniu czesci miedzy niemieckimi landami).
Rdzewiejace blachy w mercach kilka lat temu podobno tez byly od jakichs Azjatow kupione.
jiGsaw napisał(a):MarekKRK napisał(a):ACSznycel napisał(a):MarekKRK napisał(a):A4 jest takie drogie i czy aby na pewno warte takich pieniedzy.
Nie warte, za jego cenę możesz kupić już prawdziwe auta premium np. BMW serii 3, Mercedesa C klasy, Lexusa IS. Audi zawsze było związane z VW, co sprawia że ogromna ilość myśli technologicznej Audi, to tak naprawdę zasługa Volkswagena - autoamtyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów S-tronic w Audi to nic innego jak stare volkswagenowskie DSG. Silniki TDI i TFSI są montowane takie same w VW i Audi.
Dzielenie podzespolow z VW w niczym mi nie przeszkadza, bo moze byc duzo gorzej: BMW ostatnio cos przebakiwalo o kupowaniu ukladow hamulcowych od Koreanczykow, a po wybuchu wulkanu, kiedy transport lotniczy miedzy Europa, a reszta swiata byl zablokowany, chwilowo wstrzymali produkcje (nie sadze, zeby chmura pylu przeszkadzala w wozeniu czesci miedzy niemieckimi landami).
Rdzewiejace blachy w mercach kilka lat temu podobno tez byly od jakichs Azjatow kupione.
W przyjaciółce to wyczytałeś? Grupa VW niestety ma największą liczbę przykrych wpadek, Audi jest pół klasy niżej niż BMW/MB.
jiGsaw napisał(a):Poczytaj sobie co się dzieje z silnikami FSI/TDI. Nawet jakby BMW miało faktycznie hamulce od kogoś, nawet z księżyca, to jednak nie ma z nimi problemów, ostatnio była jakaś miniafera w motocyklach, ale nic groźnego. Co do rdzy w MB - owszem, ale to już przeszłość. A4 to tylko Passat w lepszym opakowaniu, oprócz części chodzi też o budowę i wykonanie auta, tutaj również Audi jest za BMW/MB.
MarekKRK napisał(a): ale nie rozumiem w czym BMW lub Mercedes mialyby byc lepsze.
jiGsaw napisał(a):MarekKRK napisał(a): ale nie rozumiem w czym BMW lub Mercedes mialyby byc lepsze.
Jak nie rozumiesz to kup Audi. Różnica technologiczna głównie, ale jak się nie znasz na motoryzacji to kup A4 i udawaj, że nie wiesz, iż to Passat w lepszym ubraniu, z silnikami jak w Skodzie.
jiGsaw napisał(a):Stary, wklejasz tu jakieś pojedyńcze mniej znaczęce wpadki, które sa z resztą usuwane przez koncern, a jak to się ma do legendy dziadostwa np. 2.5 TDI albo 2.0 TDI? A co do technologii to zadam może proste 2 pytania - kiedy Audi wprowadziło niezależne zawieszenie z tyłu w wersjach FWD? W ogóle sam fakt FWD świadczy o różnicy klas w porównaniu do MB/BMW, kiedy Audi (woldzwagen) wprowadził CR? No sorry stary, ale jak nie widzisz różnicy między VW, a BMW/MB to nie ma oczym rozmawiać. Ja bym Ci polecał Skodę Superb, bo lepiej wypada cena/jakość niż Audi.
dervu napisał(a):Pełne ocynkowanie to wcześniej Peugeot wprowadził.
PhantomASA1 napisał(a):Marekk .Podobnie jak Mercedes kiedyś,TOYOTA obniża koszty produkcji o 30%,czym to pachnie?!Wiadomo.VW-gena,AUDI bym nie kupił ,także dlatego,że lecą sobie ordynarnie z klientem w kulki.MERCEDES już się p....ął w łeb(4 lata temu).LEXUS,MAZDA, to producenci ,którym oleju we łbach nie ubyło,HONDĘ można podciągnąć pod tę grupę oraz Koreańczyków.FIAT ,OPEL zaczęli stawiać na jakość,SKODA nie odchrzania maniany,SEAT robi dobre auta.BMW?!Nie mam sentymentu do tej marki,mam wielu znajomych,którzy mają te auta lub mieli,albo szybko się ich pozbywali albo narzekają(elektronika)na to,że bez ASO BMW ani rusz.