REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Jakbym miał do wyboru 1.6 MPI vs 1.9 ARL to brałbym diesla.
szybki napisał(a):A zgadnij czemu auta gr VW ze starymi silnikami 1,6/2,0 8v mpi są droższe od młodszych fsi ?
Jak sobie odpowiesz na te pytania to radzę Ci zrobić tak samo. Przy takich nalotach i budżecie to z VW stare w/w silniki
szybki napisał(a):Ani jeden ani drugi nie nadaje się do przebiegów jakie ma zamiar robić autor tematu.
galakty napisał(a):Na poprzedniej stronie pisałeś żeby szukać VW 1.6, a teraz że się nie nadaje?
galakty napisał(a): też bez przesady, stare TDI na pompie były pancerne i w Polsce robiły za woły robocze. Problem w tym że dzisiaj mają z 500 kkm nalatane to jak ma się nie psuć?
galakty napisał(a):Jakbym miał do wyboru 1.6 MPI vs 1.9 ARL to brałbym diesla
Trevor napisał(a):resztą w Passacie B6 nie było ARL, ale był np 1,9 105 konny BKC, zrobić chip i będzie śmigać.
Trevor napisał(a):TDI przejedzie 2x tyle co benzyna, spali mało, inna jakość jazdy
Trevor napisał(a):Tułanie się wolnossakiem i zabawy z lpg to jest raczej rozrywka dla tych co nie znają pewnych faktów.
Trevor napisał(a):Szarpanki, przerywania, nierówna praca, brak mocy itp itd.
Trevor napisał(a):Wystarczy popytać mechaników, ciekawe czemu kurierka albo inne firmy z busami wszelkiej maści mają pod maską ropę?
Trevor napisał(a):Jeśli TDI nie nadaje się na takie przebiegi, to gdzie się niby nadaje 2 km do pracy, sklepu??
Trevor napisał(a):tu nie chodzi o TDI, tylko wszystko HDI, CRDi, CDI itd to są jednostki na duże przebiegi.
Trevor napisał(a):zybki ok, szkoda tylko że w robocie mamy Golfa mk6 w kombi z przebiegiem prawie 300k, w którym ostatni poważniejszy serwis był 2 lata temu a tak to śmiga, w rodzinie jest to samo ale hatchback 2,0 110 po chipie na 190 koni i ma 200 tys przebiegu z ori sprzęgłem, turbo i wtryskami, wsiadasz za 5 min i jedziesz do Chorwacji i wracasz bez problemu
Trevor napisał(a):Szkoda że wszystkie beny jakie znam na lpg mają wieczne problemy z pracą silnika,
Trevor napisał(a):Także pisz prawdę i nie obrażaj ludzi, bo brak Ci sensownych argumentów.
Kończę te studenckie wywody i teorię w kółko o tym jak TDI się sypie.
Widać to na ulicach jak stoją na poboczach i czekają na lawetę TDI albo na niemieckich autostradach.
Trevor napisał(a):Jeszcze raz to napiszę benzyna która ma ileś lat i będzie potraktowana LPG będzie sprawiać tyle samo albo i więcej problemów
Trevor napisał(a):16 letnia benzyna jest też dojechana i ma masę problemów
PabloTrek napisał(a):Najlepsze jest to że autor dał w propozycji silnik 3,2 jakoś one tam mają po 250 koni a dostaje propozycję Avensisa 120 koni