Szymziel napisał(a):Robilem dzisiaj przeglad, a zaraz po nim podjechałem do mechanika ustawic zbieżność. Przed ustawieniem zbieżnosci auto po puszczeniu kierownicy jechalo idelanie prosto.
Hm... skoro było dobrze to po cc jechałeś ustawiać zbieżność?
Z przedstawionego wydruku wynika że masz poza normą dwa kąty PK i WSZ. Pierwszy z nich może w większym stopniu wpływać na ściąganie.
- Kąt WSZ wpływa stabilność kierowania i powrotność koła kierownicy.
- Kąt PK - regulacja rozkłada ciężar pojazdu na całej powierzchni opony oraz eliminuje ściąganie boczne. Poprawna regulacja redukuje zużycie opon i ściąganie.
W twoim przypadku ma PK ujemny poza normą co oznacza że górna część koła pochylona jest do wewnątrz. To z kolei może powodować szybsze zużycie wewnętrznej strony bieżnika. Ściąganie w tym przypadku będzie w stronę konta który jest bardziej na plus czyli tak jak u Ciebie w lewą stronę. Różnicę można już odczuć przy różnych kątach 30', a u ciebie wynosi ona 69' więc sporo więcej.
Ja bym na twoim miejscu pojechał ponownie na zbieżność z prośbą o skorygowanie i ustawienie prawidłowych parametrów. Byćc może przed zamknięciem robili to na szybko i nie ustawili jej dokładnie.