Samochód sportowy do 32000-33000zł

18 Sty 2011, 13:52

jiGsaw napisał(a):Nie ignoruję, masz chyba jakieś problemy z czytaniem. Impreza musiałaby mieć z 400km aby na suchym torze zagrozić M3. Porobione M3 jeszcze bardziej skatechizuje taką imprezę, nie wiem po co taką dyskusję w ogóle wywołujesz, nie ta klasa osiągów i tyle. Co mnie obchodzi jak auto jeździ na śniegu skoro nikt normalny i tak na śniegu się nie ściga?

400koni? A to ciekawe, bo ja na suchym Poznaniu na setupie 320konnym krecilem troche lepsze czasy od M3 E46 okolo 340koni. Teraz na Setupie 410konnym Wróbel zrobil czas moim estijajem lepszy Od m3 e92 , o ile wiesz kto to Wróbel:)


Co do samego GTka to jest to super auto, jezdzi sie nim genialnie. Niestety bardzo ciezko trafic dobra sztuke, chociaz za 30tyś+ bys kupil cos dobrego, jesli chcesz moge polecic jedno auto doinwestowane bardzo dobrze, super wygladające ( STI look )za bodaj 33tyś z 98roku. Takie auto niestety wymaga sporrych nakładów finansowych, nie oszukujmy sie ale 12-14letnie samochody sportowe lubią się psuc. Jesli chcesz moge Ci dac linka do wypasionego, pewnego i przedewszystkim dobrze doinwestowanego, uzywanego z głową co jest bardzo wazne w tych samochodach.


Pozatym w polsce razem z zimą jest więcej mokrych dni niz suchych, a na deszczu/sniegu RWD nie ma podejscia. Pozatym jeszcze są zakręty na ktorych innym super mocnym bryką mówimy PAPA :)

O ile w lecie sporo aut moze Cie objechac o tyle w zimie mało kto da rade, Panowie w Bemekach moga miec nawet miliard koni i napinac się z calych sił a i tak nic im z tego nie wyjdzie :lol:
Ostatnio edytowany przez MajkPZM, 18 Sty 2011, 13:55, edytowano w sumie 1 raz
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2011, 13:54

Moze integra type r albo nissan 200sx.... Też myśle ze impreza na zwykłej drodze nie da sznas M3 a tak na marginesie po co Ci takie auto? chcesz szpanować? bo mocne auta sa dla "mądrych" ludzi :wink:
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

18 Sty 2011, 14:00

MAJK - na nic koni kupa jak kierowca d..a. Na świecie na profesjonalnych torach wyniki są jakie są... żadnej imprezy w czołówce nie ma, nawet kanapowozy typu MB są przed nią.

Czasy okrążeń na Nürburgring:

Samochody BMW:

* E92 M3 GTS - 7:48
* E46 M3 CSL - 7:50
* E90/E92 M3 - 8:05
* E63 M6 - 8:09
* 1 Series M Coupe - 8:12
* Z4 M-Coupe - 8:12
* E60 M5 - 8:13
* Alpina B3 Biturbo - 8:14
* Z4 M-Roadster - 8:15
* Alpina Roadster S (Z4) - 8:15
* E46 M3 - 8:22
* 335i E92 Coupe - 8:26


Porównanie z konkurencją:

* 911 Carrera S PDK (997.5) - 7:50
* Audi R8 4.2 - 8:04
* Cayman S - 8:04 (by Walter Röhrl)
* Audi RS4 - 8:09
* Audi TT-RS - 8:09
* BMW 1 Series M Coupe - 8:12
* Aston Martin V8 Vantage - 8:13
* Mercedes C63 AMG PP - 8:13
* Corvette C6 - 8:15
* Cayman S - 8:16 (Sport Auto)
* Porsche Boxter S (987.5) - 8:18
* Lexus IS-F - 8:18
* 2010 VW Golf R - 8:23
* Audi S5 (2007) - 8:26
* Audi TT-S (2008) - 8:29
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

18 Sty 2011, 14:09

JerzyB333 napisał(a):W palaczeniu z napędem na przód nie ma szans na osiągnięcie poziomu chociażby Nissana 200sx. Tyle w temacie


Ale jakiego poziomu ? Prowadzenia, przyspieszenia, prędkości max ?
MajkPZM bardzo dziękuję za odpowiedź, ale muszę jeszcze przemyśleć temat.
nitro czy dla szpanu... raczej nie. Na co dzień pod drogach jeżdżę 40t zestawem. Więc to auto jest mi bardziej potrzebne dla zabawy, rozrywki.
Muszę jeszcze przemyśleć temat tego Fiata, ale tak jak mówiłem muszę skontaktować się z Darkiem na jego temat, bo raczej tylko on może się wypowiedzieć na temat tego samochodu.
Auto moje musi mieć solidne przyspieszenie, ale i musi się dość dobrze prowadzić.
Więc na razie chyba będę rozglądał się za Imprezą GT. Mam też kolegę który sprowadza samochody i wiem, że mógłby mi sprowadzić Subaryne np. z Niemiec.
MajkPZM czy to jest dobry pomysł ?
Gabriel520i
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: Poznań

18 Sty 2011, 14:15

Po pierwsze Impreza to nie auto wyscigowe chociaz pomimo to kreci dobre czasy na torach, przykład nizej 8:06 STI JP ( Japan ) ktory mial moc 380koni daje go dosc wysoko do przodu.

1989 Nissan Skyline R32 GT-R 8'22''38
1990 Honda NSX 8'16'15
1991 Porsche 911 Turbo 8'08'73
1992 Honda NSX-R 8'03''86
1995 Nissan Skyline R33 GT-R 8'01'72
2002 Honda NSX-R 7'56'73
2004 Subaru Impreza STI JP 8'06'01

A tutaj masz link do czasów:

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Mysle ze czas abys juz skonczył wymądrzanie się, bo juz kiedys Ci powiedzialem, ze jak nabierzesz doswiadczenia praktycznego, pojezdzisz roznymi samochodami w roznych warunkach, zaczniesz sie liczyc w srodowisku to wtedy mozemy rozmawiac:)

[ Dodano: 18 Styczeń 2011, 14:18 ]
Mam też kolegę który sprowadza samochody i wiem, że mógłby mi sprowadzić Subaryne np. z Niemiec.
MajkPZM czy to jest dobry pomysł ?

Dobry o ile ten znajomy ogarnia temat Subaru, przy zakupie sportowego wozu nie wystarczy znac sie na samochodach, tutaj sprawdzenie grubosci lakieru, kompresji itp jest najmniej istotne. Pozatym w Niemczech wbrew powszechnej opini DOBRE samochody są droższe niz w polsce:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2011, 14:24

Po prostu dopiero mocno porobione imprezy są w stanie zagrozić Mpwr na suchej nawierzchni, na mokrej/śniegu/lodzie na normalnej ulicy i tak nikt nie będzie się z Tobą ścigał na 100%, przynajmniej nikt o zdrowych zmysłach. Znajomy ma imprezę gt, piękne auto, następne imprezy to kaszaloty przy nim niestety. Proponuję aby autor przejechał się gdzieś zdrowym M3 E36, bo takich jak na lekarstwo, następnie zadbaną imprezą i niech sam oceni co mu bardziej pasuje. Na pewno impreza będzie bardziej sportowo zestrojona, w M3 natomiast oprócz lepszych osiągów będzie szczypta komfortu, dobre wyposażenie i wykończenie, ładne wnętrze.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wskazania sondy lambda za katalizatorem
    Przy sprawnym katalizatorze sonda za nim na postoju pokazuje mi niskie wartości ok. 0.1V podczas jazdy są to wysokie odczyty ok 0.8V (oba wykresy w miare płaskie)czy tak powinno być? Jeśli tak to niech ktoś wyjaśni dlaczego ...

18 Sty 2011, 14:31

jiGsaw napisał(a):Po prostu dopiero mocno porobione imprezy są w stanie zagrozić Mpwr na suchej nawierzchni, na mokrej/śniegu/lodzie na normalnej ulicy i tak nikt nie będzie się z Tobą ścigał na 100%, przynajmniej nikt o zdrowych zmysłach. Znajomy ma imprezę gt, piękne auto, następne imprezy to kaszaloty przy nim niestety. Proponuję aby autor przejechał się gdzieś zdrowym M3 E36, bo takich jak na lekarstwo, następnie zadbaną imprezą i niech sam oceni co mu bardziej pasuje. Na pewno impreza będzie bardziej sportowo zestrojona, w M3 natomiast oprócz lepszych osiągów będzie szczypta komfortu, dobre wyposażenie i wykończenie, ładne wnętrze.

Kliknij moj link z czasami. Impreza Spec C ( 2006 rok ) 380koni zrobila czas 8:06 na Nuburingu, M3 e46 8:22 ale mialo tylko 343konie, w sumie to nie duza róznica, BMW M3 e92 Coupe 420koni chyba ma to auto zrobilo tylko czas lepszy o 1sec od 40koni słabszej Imprezy!!!

Ja swoją SI na Poznaniu e46 i e92 Mki objezdzalem. Co nie zmienia faktu, ze ułamki sekund w normalnej jezdzie sa nie odczuwalne, trzeba sie kierowac czyms innym a nie tym gdzie jakie auto jest szybsze, mi np sprawia frajde w zimie jak sobie moge mocnym czterłapem jezdzic bokami z duzą predkoscia, jak sie nie musze meczyc na podjazdach, jak moge wjechac wszedzie gdzie auta z napedem na 1 os nie maja szans.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2011, 14:45

Prowadzenie ważniejsze od przyspieszenia do 100km/h. Auto ma być szybkie nie tylko na prostych, ale i w zakretach. Stad odpadają wszelkie mocne fwd.
Jigsaw przed chwila sam zauwazyles ze poza wnętrzem, większym komfortem m3 niczym subaru nie przerasta. A pod względem ilości 'sportu' w aucie gt wygrywa. Niby oczywistość ale żebyś to zrozumiał potrzebne jest 20 postów?
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

18 Sty 2011, 14:53

Co nie zmienia faktu, że w przypadku aut seryjnych nadal impreza jest daleko za murzynami na suchych, utwardzonych nawierzchniach, w stosunku do mpwr.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

18 Sty 2011, 14:57

Tyle ze gt daje ogromne możliwości tuningu mechanicznego. Bariera 300 koni i wiecej to tylko kwestia budżetu. Mpower zdecydowanie mniej rozwojowe. A jak juz to za astronomiczne pieniadze
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

18 Sty 2011, 15:08

Co nie zmienia faktu, że w przypadku aut seryjnych nadal impreza jest daleko za murzynami na suchych, utwardzonych nawierzchniach, w stosunku do mpwr.
A co ty porownujesz wogole? 218konne auto z 2 litrowym silnikiem turbo do auta ktore ma 340koni i silnik 3.2? Impreza Spec C jest autem seryjnym, 2.5turbo 380koni, juz ustalismy ze na Nuburingu była wolniejsza tylko o sekunde od 420konnego M3 E92 ! Wiec chyba nie ma watpliwosci, ktore auto jest szybsze? Ja będąc w Katowicach na probnej jezdzie 911 4s mialem wrazenia bardzo podobne do tych z STI. Zauwaz jak uniwersalna jest Impreza, mozna nią jezdzic w zimie, po szutrach, po lasach , po torze, po polskich drogach, a takie M3 dobre jest tylko na torze ( nie lepsze niz Impreza ) a w pozostalych warunkach klepie biede.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2011, 15:15

Co do uniwersalności masz rację. M3 będzie też szybsze na ulicy w codziennej jeździe jeżeli będą warunki do ścigania się, czyli w miarę sucha i utwardzona nawierzchnia, po lasach, lodowiskach, w czasie ulewy w normalnej ulicznej jeździe nikt się z Tobą i i tak nie będzie ścigał. Jak porównujesz jakieś specjalne edycje imprezy spec C z M3 E92 to może postawimy to obok Hurricane G power? :roll:

Jerzy - uturbić mpwr to też nie jest problem, znam jeden projekt na około 600km z E36.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

18 Sty 2011, 15:22

jiGsaw napisał(a):Co do uniwersalności masz rację. M3 będzie też szybsze na ulicy w codziennej jeździe jeżeli będą warunki do ścigania się, czyli w miarę sucha i utwardzona nawierzchnia, po lasach, lodowiskach, w czasie ulewy w normalnej ulicznej jeździe nikt się z Tobą i i tak nie będzie ścigał. Jak porównujesz jakieś specjalne edycje imprezy spec C z M3 E92 to może postawimy to obok Hurricane G power? :roll:

Jerzy - uturbić mpwr to też nie jest problem, znam jeden projekt na około 600km z E36.

Spec-C ma poprostu większa moc, trzeba porownywac auta o zblizonych osiagach chociaz jak widac 380konna STI zrobila czas o 1sec slabszy niz 420konne M3. Co Ty chcesz stawiac obok siebie 300konne STI do 420konnego BMW?

Powiedz mi jeszcze co ty masz z tym sciganiem? Impreza w zimie szalejesz, w deszczu tez na szutrach tez, a M3 nie masz po co tam wjezdzac chyba ze bawi Cie kręcenie wózka do 8.000 i stanie prawie w miejscu :grin:

Juz mi sie nie chce z Toba pisać bo jestes zwykłym fan-boyem, ktory ma BMW i uwaza ze BMW jest najlepsze w kazdej dziedzinie. Wypowiadasz sie conajmniej tak jakbys jezdził na codzien takim M3 i znał jego możliwosci :grin:
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2011, 15:28

Przecież pisałem, że to nie ta klasa osiągów i tyle. Autor ma do wyboru 220km imprza gt albo ponad 300km M3, niech zna wszystkie aspekty sprawy. Ty mu tu popiszesz jak to super się na śniegu jeździ 4x4... a on potem stanie na światłach z taką M3 i koleś z M3 nie będzie nawet się z nim ścigał, bo szkoda mu będzie paliwa. Porównujmy to, o czym mowa w temacie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

18 Sty 2011, 15:46

jiGsaw napisał(a):Przecież pisałem, że to nie ta klasa osiągów i tyle. Autor ma do wyboru 220km imprza gt albo ponad 300km M3, niech zna wszystkie aspekty sprawy. Ty mu tu popiszesz jak to super się na śniegu jeździ 4x4... a on potem stanie na światłach z taką M3 i koleś z M3 nie będzie nawet się z nim ścigał, bo szkoda mu będzie paliwa. Porównujmy to, o czym mowa w temacie.

Tylko potwierdzasz jakie masz podejscie do samochodu i jakim typem kierowcy jestes. Kupowac auto po to zeby komus udowadniac cos na swiatłach:>? Ale jesli tak do tego podchodzisz to Cie poraz kolejny pewnie zadziwie. Impreza GT 218koni 0-100 6,1sec , bmw M3 e36 zaleznie od wersji ta slabsza 5,9 a ta mocniejsza 5,6. Wiec w zasadzie roznicy nie ma, a zeby BMW wygralo taki wyscig potrzebowalo by dobrych kapci, idealnie równego asfaltu, zadnego piasku, kamyczków czy cos i wtedy wygra czyli w praktyce prawie nie mozliwe :)) pewnie zaraz znowu jakas mądrosc wymyslisz zamiast poprostu przyznac komus racje:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków