Samochód starszej daty do 10-15k

26 Paź 2010, 01:14

Witam.
Otóż za niecały rok będę mógł przystąpić do egzaminu na prawko. W związku z tym rozglądam się za jakimś ciekawym samochodem. Proszę Was o propozycje i rady.
Nie znam się na samochodach tym bardziej nie wiem co się opłaca, czego jest dużo części itp. itd. więc jakbym palnął jakąś głupotę to mi wybaczcie :wink:
Chciałbym samochód "starszej daty" (najlepiej amerykański) tak od końca lat 70 do początku 00 ponieważ IMO dzisiejsze samochody nie mają już tego klimatu, nie podobają mi się (mają za bardzo zaokrąglone krawędzie) i są ciche. Lubię kształty ala Caprice Classic '89 czy Crown Victoria '86, ale sportowe samochody typu Pontiac Firebird 3.1 też mi się podobają. Fajne są jeszcze BMW i mustangi (te starsze no i 9-ta generacja). Nie chcę samochodu bardzo drogiego w utrzymaniu i palącego 20 l.
Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi. Znajdzie się samochód tego typu w tej cenie ?

Apropo tego pontiaca, znalazłem [link do oferty na Allegro wygasł] na allegro, cena mi odpowiada, opłaca się ?
Tabula
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

26 Paź 2010, 08:51

Koszty ubezpieczenia takiego potwora i pakiet startowy pochłoną pewnie drugie tyle co przeznaczasz na auto... O zużyciu paliwa nie ma wogóle co pisać. Zejdź na ziemię...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

26 Paź 2010, 10:07

Też się jarałem amerykańcami, ale przeszło mi po obliczeniu ubezpieczenia. :cool:
dervu
Zaawansowany

Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

26 Paź 2010, 10:40

Tak jak koledzy napisali - zejdź na ziemię ;)