Samochód w benzynie

15 Paź 2018, 20:14

Witam forumowicze . Szybko i na temat . Szukam samochodu w benzynie maksymalnie do 20tyś

Samochód w kompakcie ew. sedan , rocznie robię 20tyś km , w miarę młody rocznik , najczęściej będą robione krótkie odcinki do 20-30km , pojemność do maks 2.0 , auto musi być wygodne , i dużo miejsca z przodu .

Ford focus mk2 1.6 lub 1.8 czy kupie poliftowego w tej kwocie ?
Fiat Bravo
Mazda 3 martwi mnie blacha ..
Volvo s40
Opel vectra 1.8.. 125km słyszałem że kiepskie plastiki posiada

Nie znam się za bardzo na tym wszystkim i chcę rady specjalisty jakiegoś , nie chce Diesel bo za dużo tego wszystkiego posiada i aż strach jechać do mechanika i druga sprawa ekologia pozostaje dużo do życzenia i chcę jednak benzynkę .
RobinHodZgred
Nowicjusz

15 Paź 2018, 20:25

Popatrz na Mazdę 6 GG 2.0 z rocznika 2007-2008 (ostatni rok modelu), bardzo komfortowa i dobrze wyposażona.
Na otomoto wybierz kraj pochodzenia - Dania, sporo aut z Danii ma konserwację podwozia, bo to popularna usługa tutaj, coś takiego:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Przeważnie mają naklejkę na szybie - żółtą (PAVA), pomarańczową (SUVO), czarną (Dinitrol) albo czerwona parasolka (Tektrol) - to firmy konserwujące.
tomekdk

15 Paź 2018, 20:29

Fajne auto lecz jakoś mi to auto nie podchodzi i szukałbym czegość innego.
RobinHodZgred
Nowicjusz

16 Paź 2018, 06:26

Miałem Mazdę 6 przed liftem i mimo konserwacji i tak zaczynała rdzewieć.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu