Witam, jestem niedoświadczonym kierowcą i szukam swojego pierwszego auta.
Dla mnie najważniejsze kryteria to małe koszty eksploatacji + niezawodność. Nie musi to być super maszyna, ważne by dobrze jeździła. 5-drzwiowe. Na całość chcę przeznaczyć 10.000 zł.
Deklaruję mały przebieg, auto ma mi głównie służyć na dojazd do pracy i studia (spalanie miejskie). Czasem wypad za miasto. Co proponujecie, czy niżej wymienione auta będą odpowiednie? :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Generalnie celuję w Audi A4/ Rover. Ewentualnie w Passata. Możecie mi doradzić który z nich, ewentualnie jaki inny ?
No własnie nie,jakiś czas temu w jakimś temacie zaproponowałem to autko i większość ludzi mnie skrytykowało ponieważ to auto nie jest bezpieczne.
A wracając do tematu to o dobrym Passacie B5 za tą kase możesz pomarzyć,A4 podobnie,najlepszą opcją wydaje sie być Vectra i Rover.
Od siebie dodam [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Sprawność kierowcy - co o niej decyduje? Statystyki wypadków bezlitośnie pokazują konsekwencje ludzkich błędów. Budowane z myślą o ochronie kierowców pojazdy, a nawet specjalnie projektowane drogi, które mają wybaczać uczestnikom ruchu ...
Bo kupisz skarbonkę. Za tą cenę nie znajdziesz dobrze utrzymanego egzemplarza (no chyba,że będziesz miał wielkie szczęście). A gaz rzeczywiście lepiej założyć samemu, też mam taki zamiar.
Niemieckie kanciaki są bardzo popularne i przez to trudno wyrwać coś porządnego, dlatego za przyzwoite pieniądze można kupić inne modele, mniej popularne, ale bez straty na jakości czy tzw awaryjności (jeśli w ogóle ten czynnik można brać przy aucie +10 lat)