Samochód z LPG do 10.000 zł

16 Mar 2011, 14:54

Witam, jestem niedoświadczonym kierowcą i szukam swojego pierwszego auta.
Dla mnie najważniejsze kryteria to małe koszty eksploatacji + niezawodność. Nie musi to być super maszyna, ważne by dobrze jeździła. 5-drzwiowe. Na całość chcę przeznaczyć 10.000 zł.
Deklaruję mały przebieg, auto ma mi głównie służyć na dojazd do pracy i studia (spalanie miejskie). Czasem wypad za miasto. Co proponujecie, czy niżej wymienione auta będą odpowiednie? :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Generalnie celuję w Audi A4/ Rover. Ewentualnie w Passata. Możecie mi doradzić który z nich, ewentualnie jaki inny ?
aredzian
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

16 Mar 2011, 15:08

Daj mi znać na PW, bo mam właśnie fajnego roverka na sprzedaż. I myślę że byłbyś nim zainteresowany.
G3r
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

16 Mar 2011, 17:07

Audi 80 b4 i wszystko jasne w tej cenie w gazie będzie bezkonkurencyjne, chyba każdy przyzna mi racje;)
Go Faster
Początkujący

Miejscowość: mazury

16 Mar 2011, 17:14

No własnie nie,jakiś czas temu w jakimś temacie zaproponowałem to autko i większość ludzi mnie skrytykowało ponieważ to auto nie jest bezpieczne.
A wracając do tematu to o dobrym Passacie B5 za tą kase możesz pomarzyć,A4 podobnie,najlepszą opcją wydaje sie być Vectra i Rover.
Od siebie dodam [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Mar 2011, 17:17

Mitsu Carisma 1.8 GDI, Civic VI
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML

16 Mar 2011, 18:42

Kup benzynę, a gaz "sam" załóż. Mniejsze ryzyko.

auto dla studenta a gabaryty jak dla rodziny. Nie lepiej coś mniejszego, wtedy będzie młodsze.
Joter
Aktywny