Wracam do tematu. Możecie mi podpowiedzieć dlaczego opisany wyżej defekt jest znacznie bardziej widoczny i częstszy przy obciążeniu auta 5 osobami..? Ostatnio jechałem w 5 osób dorosłych ok 400kilometrów więc przy wyprzedzaniu był koszmar. Redukuję do 4-ki i przy 120 auto nie przyspiesza..;w tym momencie przełączam na benzynę i bez żadnych szarpnięć i do końca obrotów silnik ciągnie jak opętany do przodu... Dlatego nie wymieniłem jeszcze cewek,bo na benzynie jest wzorowo. Dlaczego gdy auto jest cięższe szarpie bardziej? Z powodu naturalnego w tym przypadku korzystania z wyższych obrotów przy przyspieszaniu?
I teraz pytanie: Czy jest różnica w sprawności cewki na benzynie i lpg? Czy to że uszkodzona cewka zapłonowa (1 z 4-ech) ujawnia się tylko na lpg ,a na benzynie jest ok?
Dodam,że usterka występuje na gazie z BP czy Lukoil bez znaczenia gdzie tankuję.
![Uśmiechnięty :)]()