REKLAMA
Witam,
Niedawno kupiłem samochód seat leon 1p fr z 2010r.
Silnik jaki się tam znajduje to 2.0 tdi 170km na common railu o oznaczeniu CEGA, jest również zrobiony pełny przelot z downpipe i podniesiona moc do 215km/485nm
Problem polega na tym że wywala mi olej przez odpływ turbo(oringi były już 5 razy wymieniane i nadal to samo, kapie z odpływu dodatkowo silnik ma dziwna pracę, na jałowym ma drgawki które czuć nawet w samochodzie dodatkowo na połączeniu silnika ze skrzynia słychać delikatny żegot, klepanie, nie wiem jak to określić po prostu nie jest to praca taka jak być powinna.
Leon według sprzedajacego 1000km temu miał wymieniane kompletne sprzęgło + tarcza została obita kevlarem.
Druga sprawa to rano po zapaleniu puszcza dymka przez jakąś minute Góra dwie, nie są to kleby dymu ale jednak kopci na jasny kolor, kopci również na czarno gdy mu się da więcej gazu, często po ostrzejsze jeździe na zderzaku w okolicach wydechu zbiera się czarny nalot/sadza ale ze względu że jest przelot uważam że tak musi być( jeśli jestem w błędzie to proszę o poprawienie mnie).
Byłem sprawdzić na stacji diagnostycznej jak wygląda emisja spalin i norma dla tego silnika to 0.5 z dpf natomiast mi wyszło 0.9 bez dpfa i z pelnym przelotem.
Ogólnie zaznaczam że jeśli mamy tu jakiś pseudo ekologów to wiem że nie powinno się tak jeździć ale jeśli uznam że auto jest sprawne a sprzedający nie wcisnal mi bubla to wtedy wydech będzie zrobiony tak jak trzeba na sportowym katalizatorze.
Silnik ma moc ciągnie jak wariat.