igorski napisał(a):wiem ze nie jest drogie w utrzymaniu
Skąd? Widzisz z jakiego jest segmentu? Do kogo kierowana? Takie auta nie mogą być tanie w utrzymaniu z samego założenia. Chyba, że dla Ciebie nie jest droga, to rozumiem.
Ale zacznijmy od tego, że w Superbie nie ma jednostki 110 KM.
105 oraz 115 KM również pomińmy, bo to muły totalne.
130 KM jest na pompowtryskiwaczach, które są... Drogie w utrzymaniu. Do tego dochodzi typowa reszta osprzętu diesla...
Rada? Szukaj 1.8T. Mocny silnik, turbo więc moment od dołu, jednostka wytrzymała, tania w serwisie, przyjmuje LPG. Tylko budżet... Własnie.
Jeśli rocznie masz robić 10-15 tyś to kupno nowoczesnego diesla jest totalną głupotą. Szukaj benzyny, dla przykładu jeśli celujesz w premium to weź sobie A6, niżej masz A4 również z 1.8T, Passat z 1.8T.
Tylko obawiam się, co oznacza u Ciebie "niedrogie w utrzymaniu"... Czy wpakowanie ponad tysiąca w przednie zawieszenie mieści się w tej kategorii?