Sedan do 35k brutto, głównie trasa

22 Kwi 2018, 09:44

Witam.
Rozglądam się poważnie za sedanem/liftbackiem.
Moje założenia:
Rocznik >=2010
Cena 20k-35k brutto
Zakup na FVAT (prowadzę działalność)
Benzynka do zagazowania
Tani w utrzymaniu
Moc nie gra dużego znaczenia, jestem raczej spokojnym kierowcą
Najlepiej czarny ;)
Tempomat, klima, podstawowa elektryka
Manualna skrzynia, najlepiej 6-biegowa

Na co dzień będzie używany do dojazdu do pracy (2x35 km autostradą) + czasami wypady weekendowe.

Modele które mam na oku:
* Volvo S40
* Volvo S80 II (ciężko dostać w tych pieniądzach)
* Ford Mondeo MK4
* Ford Insignia (chociaż ciężko w tych pieniądzach)
* Mitsubishi Lancer 8

Co z powyższych doradzicie?
Na co zwrócić szczególną uwagę?
Jakie inne modele przejrzeć?

Pozdrawiam ;)
milons
Nowicjusz

Prawo jazdy: 15 10 2016
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nie mam

22 Kwi 2018, 10:27

Jeśli pod LPG to z Twoich typów najlepiej S40 2.4 lub Mondeo Mk4 2.0 lub 2.5T.

Ja dorzucę:
Citroen C5 III 2.0
Honda Accord VII 2.0 lub 2.4
Mazda 6 2.0
Opel Astra J 1.4T
Renault Laguna Mk3 2.0T

Lancer nie będzie zbyt wygodny w trasie, Insignia mały budżet, tak samo jak S80 II.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

22 Kwi 2018, 14:29

milons napisał(a):Najlepiej czarny
naprawdę?

Nigdy w życiu nie kupiłbym czarnego auta, umyjesz - od razu brudne (zwłaszcza przy obecnej pogodzie) :angry:

Można szukać czegoś pokroju Hyundaia Sonaty
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Kwi 2018, 15:09

Ok, to Mondeo wydaje się ciekawą opcją ;)
Znalazłem do kupienia 2.0 w benzynie.
Rzućcie okiem, powiedzcie czy warto ;)
Mam niedaleko i mógłbym podjechać obejrzeć

[link do oferty na Allegro wygasł]
milons