A sprawdź dokładnie, bo jak będzie coś z DPF, dwumasą / sprzęgłem, do tego Eolys, LDS i hydro to serwis pod 10000zł może zaistnieć, a przy tym przebiegu różnie to może być.
Trzeba też się dowiedzieć kiedy / czy pasek rozrządu był wymieniony (zgodnie z książką serwisową to 10 lat lub 180000-240000km zależnie od warunków jazdy).
A jeśli chodzi o ogłoszenie bez opisu to ... nie ma chyba czego komentować, nie będziesz się też miał do czego odnieść - bo niby do czego, skoro nic o aucie nie napisano.
Poza tym C5 z takim przebiegiem to najlepiej kupować od pewnej osoby, która ją serwisowała, miała kilka lat w "dobrych rękach", a tutaj kompletnie nie wiadomo co ktoś sprzedaje.
Heh, śmieszny traf ... bo auto z Danii.
Data 1-j rejestracji to 29-11-2010.
To tyle dobrych informacji, bo za dużo w systemie o tej C5-tce nie ma.
Była w leasingu od początku do grudnia 2013 i na tym się jej duńska historia kończy.
Mając te wszystkie dane można sprawdzić polską historię:
https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glownaw systemie nie widnieje aktualne badanie techniczne, które powinno być zrobione w lutym 2019 a obecny właściciel ma auto od lutego 2017.
Gość który ją kupił w 2014 latał ok. 50000-60000km rocznie ... w 2015 przebieg był 135000km ... czy możliwe, żeby kupił C5 diesla w 2014 z ok. 80000km ... trudne pytanie.