Sedan/kompakt do 23-25k zł

04 Kwi 2019, 07:44

Dzień dobry. Wyszła potrzeba zakupu auta, bo rowerem na studia nie dojadę (niestety, bo rower fajna rzecz) oraz co poniedziałek czeka mnie trasa łącznie 300km po pracy. Byłoby to auto na kredyt do nieprzekraczalnej kwoty 25 000 zł. Na autach od technicznej strony jestem laik, wybieram oczami, ale chciałbym mieć to auto na dłużej (7 lat minimum). Mam taką grafikę co sprawdzić przed zakupem(ponad 30 pozycji).
Nad takim myślę:
1. Auto nowocześnie wyglądające (Citroen C5 2.0 HDI, Mercedes E, jakieś BMW ?)
2. Raczej sedan, ze względu na 2 pasażerów często (Hyundai Sonata?)
3. Auto oszczędne w trasie(poniedziałkowe wyjazdy, weekend stale 150km+ew.wypady), bo miasto małe i głównie rower
4. Tradycyjnie - bezawaryjne, bo kto takiego nie chce? :P (KIA Magentis)
5. Z racji oszczędności - nie musi być duży silnik i mieć dobrych osiągów, ale jednak wolałbym, żeby na autostradzie leciało te 150 km/h
6. 6 biegowa skrzynia(staram się trzymać wysoką prędkość, a nie zwalniać i wyprzedzać i znowu zwalniać)
7. Z racji kredytu, auto możliwie jak najnowsze(np. od 2007) (Ford Mondeo MK4?)
Moje miejsce zamieszkanie to całkiem południowa granica pomorza(ten cypelek, Chojnice/Człuchów/Sępólno/Szczecinek/Piła/Wałcz) , więc mam blisko do 3 województw.
Tak jak wspomniałem, max 25 000, ale wolałbym np.23 000
Mam nadzieję, że coś mi podrzucicie i z góry za to dziękuję, bo aut jest jednak dużo
Ostatnio edytowany przez Antarhei, 04 Kwi 2019, 11:06, edytowano w sumie 1 raz
Antarhei
Nowicjusz

Prawo jazdy: 25 08 2015
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Mercedes-Benz A160
Silnik: 1,6 103KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Kwi 2019, 10:45

Antarhei napisał(a): Raczej sedan, ze względu na 2 pasażerów często