PhantomASA1 napisał(a):Zacząłbym od sprawdzenia akumulatora i rozrusznika,to bezwzględna podstawa przy Dieslu
Tak właśnie, musi być dobry rozrusznik aby kręcił te 6 cylindrów.
Poza tym świece żarowe to pierwsza rzecz do sprawdzenia dlaczego nie pali zimny, następnie jak zimny będzie zapalał natomiast ciepły trzeba będzie kręcić to jest to typowa bolączka TDS czyli problem z pompą wtryskową. Jak trzeba bardzo długo kręcić ciepły żeby odpalił to można zastosować moduł oszukujący temperaturę silnika dla komputera i wtedy będą się na ciepłym grzały świece, lub jak się wie który jest przewód z czujnika temperatury do sterownika świec żarowych to można połączyć w sterowniku i też będzie działało. Można także zrobić pompę jednak to już są dość znaczne koszty;. Oczywiście nie piszę o wymianie filtra paliwa , i sprawdzeniu czy nigdzie nie ma wycieków z układy paliwowego np. przy przelewach od wtrysków, bo to robimy na starcie.
Zakładam też że paliwo jakie jest w zbiorniku jest dobrej jakości olejem napędowym, a nie mieszaniną opału i innych wynalazków, byle taniej jeżdzić.