REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Silnik z jedną sondą , przed katalizatorem . Błędy i parametry bieżące możliwe do odczytu programem VAG lub innym nie po OBD2 . Szukaj fachowca co się obeznaje w tym motorze chyba że masz możliwość podłączenia się kompem i wtedy możemy przeanalizować problem.Natka1214 napisał(a):AZE
Wymieniana na nową czy używkę?Natka1214 napisał(a):A i jeszcze jedno padła pompa wspomagania kierownicy, która została wymieniona
Natka1214 napisał(a):Nie wiem czy to ma coś wspólnego z silnikiem, więc tylko tak nakreślam
Natka1214 napisał(a): A i takie pytanie czy po wymianie pompy należy udać się do mechanika żeby ją skalibrować?
Może mieć. Trzeba sprawdzić czy w sterowniku silnika jest jego błąd oraz w blokach pomiarowych ( tzw. parametry bieżące ) czy jego wskazania są adekwatne do stopnia rozgrzania silnika.Natka1214 napisał(a):A jeżeli chodzi o silnik to mógłby mieć coś wspólnego czujnik temperatury wodzy?