Skoda Fabia 2004r.

21 Lut 2013, 21:17

Witam,od kilku dni mam problem z autem. Podczas zmiany biegów pomimo wciśniętego sprzęgła obroty sięgają 2,5tyś. Wewnątrz auta pasażerowie myślą że wciskam sprzęgło i dodaje gazu. Słyszałem od znajomego że to może być wina jakiegoś silniczka.
Proszę o pomoc,dodam że jestem "zielony" w temacie motoryzacji.

Pozdrawiam
waler5
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 30 08 2010
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • 28 Lut 2013, 16:20

    Podaj jaki to dokładnie silnik,benzyna czy diesel? Będzie miało to znaczenie,a poza tym co było wymieniane i sprawdzane? Im więcej szczegółów tym lepiej.
    Turbopama
    Początkujący
     
    Posty: 218
    Prawo jazdy: 10 03 1996
    Auto: BMW M3

    09 Mar 2013, 16:33

    Silnik 1,2 htp,benzyna. W ostatnim czasie wymieniana była tylko stacyjka
    waler5
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 30 08 2010
    Przebieg/rok: 3tys. km
    Auto: Skoda Fabia
    Silnik: 1,2
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2004

    09 Mar 2013, 16:54

    Dodam że zaczął bardzo dużo palić :/
    waler5
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 30 08 2010
    Przebieg/rok: 3tys. km
    Auto: Skoda Fabia
    Silnik: 1,2
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2004

    10 Mar 2013, 13:14

    Być może sprzęgło już do wymiany
    seba002
    Początkujący
     
    Posty: 157
    Prawo jazdy: 07 01 2007
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Alfa Romeo 147
    Silnik: TS 1.6 105KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    15 Mar 2013, 18:28

    Sprzęgło właśnie w bardzo dobrym stanie
    waler5
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 30 08 2010
    Przebieg/rok: 3tys. km
    Auto: Skoda Fabia
    Silnik: 1,2
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2004
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Akumulator w naszym samochodzie
      W tym temacie nie dyskutujemy o problemach z akumulatorami i ładowaniem. Jak odłączać/podłączać akumulator? Przy odłączaniu klem od akumulatora najpierw należy odłączyć przewód minusowy – pozwoli to uniknąć zwarcia ...

    16 Mar 2013, 08:43

    W takim razie proponowałbym podjechać na stację diagnostyczną w celu przeglądu. Ja także obstawiałem,że to może być sprzęgło,jednak skoro jest w bardzo dobrym stanie to odpada. Sprawdzałeś sam filtr paliwa oraz układ wydechowy? Bo jeśli dużo pali,to tutaj może być przyczyna.
    ZmienOlej
    Początkujący
     
    Posty: 75
    Prawo jazdy: 01 01 1991
    Auto: BMW M3