07 Wrz 2021, 14:15
Najpierw trzeba odpiąć szybę od podnośnika . Pod silnikiem jest czaeny plastikowy korek , zdjąć . Tak ustawić szybę aby w otworze zobaczyć Kołek zabezpieczający . W zasadzie dwa , jeden w drugim . Najpierw wyciągamy środkowy . Można odpowiednim gwintownikiem wkręcić się w otwór i pociągnąć na zewnątrz . Część zewnętrzną wyciągnąć haczykiem . Mamy uwolnioną szybę . Podnosimy ją rękoma do samej góry , blokujemy aby nie opadła np taśmą klejącą za ramkę drzwi . To jeśli mocowanie szyby do podnośnika nie jest pourywane . Jeśli urwane to szybę i tak podnosimy , zostawiamy w aucie. Wtedy możemy rozwiercać nity. Ponowne nitowanie . Generalnie poleca się przerobić na śruby poprzez wstawienie nitonakrętek . Zawsze tak robię . Sprawdza się w przypadku ponownego demontażu jeśli coś nie zadziała jak należy po naprawie . A i fabrycznie była też opcja na śruby.
Nie odpowiadam na problemy na PW